Spørgsmål

ingen forbindelse


Omdømme 1
Badge

Ingen forbindelse til YouSee hverken fra tv box 4000 eller mit YouSee kan ikke komme ind på tv box

Nørresundby 


10 Kommentarer

Det samme her.

 

Heller ingen forbindelse til hverken YouSee box eller  Mit YouSee. Hvad sker der?

Omdømme 7
Badge +9

Der står ikke noget om problemer på Driftinfo, men der er næppe heller nogen på denne tid til at skrive noget.

Omdømme 3
Badge

Sært, at I oplever det to timer før mig. Det må være en fejl, der spreder sig la-a-angsomt. Noget lignende skete for nogle dage siden. Tog en hulens tid.

Tv-boksen kunne ikke logge ind……

 

gendan til fabriksindstillinger som er en af valgene virker heller ikke, den står bare og kører ...og knappen prøv igen giver bare samme resultat…...med TV-boksen kunne ikke logge ind 

 

Evig og altid bøvl med det Yousee😫

 

Tv boksen kan ikke logge in, så vi har ikke fjernsyn i aften

hvorfor er yousee ikke på arbejde om aftenen, der hvor vi alle bruger det?

ingen info på driftinformation og ingen at henvende sig til

læser yousee dette?

gør yousee noget ved det ?

Omdømme 1
Badge

Nu er der endelig hul igennem og alt virker igen efter mange opdateringer så der har nok været tekniske problemer igen 🥴

Der er ikke hul igennem, her på Amager.😆

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at I har oplevet problemer.

Vi havde rigtigt nok en fejl i lørdags, men den blev rettet igen sent lørdag aften. Der skulle derfor gerne ikke stadig have været problemer søndag. 

Hvis der er nogle af jer der stadig oplever problemer, så kontakt os gerne på 70704040. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Søndag formiddag var der stadig det problem at der ikke kunne udskiftes kanaler og streamingtjenester, hverken på Tv-boks YS-4000, på PC eller i app. Fejlen var rettet senere på dagen.

Besvar