YouTube på 4K boksen


Omdømme 7
Badge +9
Har du 4K-boksen fra YouSee, så har du nu mulighed for at bruge den til at se YouTube!

YouTube er et stort univers med mere end 50 millioner klip, så der er massere underholdning at gå i gang med.


Du finder YouTube app'en under menupunktet "Kanaler", men du kan også tilgå tjenesten fra din tv-guide.


Ønsker du at ændre placeringen af YouTube-kanalen i din tv-guide, så kan du ændre den under Indstillinger -> Kanalsortering.

Har du en konto til YouTube, så kan du med fordel logge ind med denne og har du lavet playlister mv. så er de også klar i integrationen på boksen, når du er logget ind.


Både YSR2000 og vores YS4000 bokse har mindre fejlrettelser i denne opdatering (Version 1.140.08. (YSR2000) + 2.140.08. (YS4000/4K Boks)).
Det er dog kun 4K boksen, der får adgang til YouTube.

Har du spørgsmål til opdateringen eller blot lyst til at dele dine erfaringer med den, så er du meget velkommen til at skrive nedenfor.

Rigtig god fornøjelse! 🙂

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hej, men hvornår får vi alle den opdatering med Youtube?
Omdømme 7
Badge +1
11. september
Omdømme 7
Badge +9
Ok, tak. Men jeg har en Youtube app på mit TV som jeg tror er lige så godt, vi må se...
Omdømme 7
Badge +9
Hej Jorn-Hansen

Det er rigtigt som mich skriver, total udrulning har fundet sted d. 11/9.

Det smarte er f.eks., at du ikke skal skifte "source", men at du kan fortsætte med at køre på boksen, selvom du skal på YouTube 🙂

Jeg håber du bliver glad for det 🙂
Omdømme 1
Er der et sted man kan læse en changelog??
Jeg fik en opdatering i dag, men YT er ikke kommet. Til gengæld er udvalgte sektion væk under kanaler...
Omdømme 7
Badge +9
Changelog kommer op når den har opdateret og genstartet. Udvalgte mangler ikke.

Omdømme 1
Sådan så min også ud, men udvalgte forsvinder når man scroller til højre.
Genstart løser det ikke.

Men den skulle opdatere igen i morgen?
Omdømme 7
Badge +9
Ja, mod højre, så er det kanaler i Arkiv der kommer. Der ligger som det ses til højre for udvalgte.
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har heller ikke fået YT endnu, hos mig var det alle under Kanaler der var væk, men de kom næste gang jeg så under Kanaler menuen...
Omdømme 7
Badge +9
Hej, har man som mig en Youtube app på TVet kan jeg ikke at også nu have den på 4000 boksen er en ret stor forbedring, da jeg så ikke behøver at tænde for boksen kun for at se noget på YT...
Omdømme 7
Badge +9
Hej, har man som mig en Youtube app på TVet kan jeg ikke at også nu have den på 4000 boksen er en ret stor forbedring, da jeg så ikke behøver at tænde for boksen kun for at se noget på YT...

Hej Jorn-Hansen

Der kan sidde nogle med tv-boksen på et tv, der ikke er et SmartTV og så er det jo godt at have med + at du ikke behøver at bevæge dig fra source til source for at gå til YouTube 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Hej, Ja jeg kan godt se nu der er smart med YouTube på Boksen. 🙂

Besvar