Spørgsmål

Youseeplay virker ikke længere i Google Chrome, hvorfor ikke?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Har prøvet flere pc'er, med samme resultat, kan dog få det til at virke i den gamle IE, så det er ikke hardwaren den er gal med.

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Jeg kan se TV og høre musik, og jeg bruger altid Google Chrome, og det virker fint nu også...
Tak for svar, det hjælper mig desværre ikke meget. Jeg har fuldt opdateret win10 + opdateret Chrome (64bit), kan det have noget at gøre med seneste opdateringer, der er efterhånden tit noget med nyeste opdateringer, som har utilsigtet virkninger?
Jeg har samme problem med firefox 58.0.1 (64 bit) på windows 7 pro (64 bit):

Cannot play media. No decoders for requested formats: application/x-mpegURL, application/vnd.apple.mpegURL
tv.yousee.dk
TypeError: t.username is null
[Learn More]
app-95d62b.js:1:1964427
value/<
https://tv.yousee.dk/app-95d62b.js:1:1964427
../node_modules/opbeat-zone/dist/zone.js/
Er fejlen der visses i forefox's web console.
Det er simpelthen for latterligt at yousee, et firma med 700+ medarbejdere ikke kan finde ud at lave en tjeneste der virker for alle browser typer. På dr.dk virker streaming altid!
Omdømme 7
Badge +2
Er det bare det alm. TV i ikke han se? eller virker det at høre musik?

Jeg ved ikke så meget om teknikken, men jeg har Windows 10 og jeg tror Google Chrome (64 bit)

Kunne det måske hjælpe at slette Google Chrome og på ny hente den nyeste opdatering? Men jeg har nok ikke den nyeste opdatering...
For mig er det på https://tv.yousee.dk/se-tv og tv fra arkiv at det ikke virker. I opera virker det.
Opera er også blevet min løsning, lidt ringe, at det skal være nødvendigt at installere en særlige browser for, at kunne se den streaming man efterhånden betaler meget dyrt for.
Omdømme 2
Badge +2
Hej alle

Vi skulle ikke have fejl på bestemte browsere, derfor vil jeg foreslå, at hvis I oplever det, at I forsøger at slette alle cookies, historik og caches, for at se om det hjælper på det :)

Özcan, YouSee Forum Team
Nu er det bare sådan at min browser (firefox) sletter alt dette automatisk, når jeg lukker min browser.
Så det er nok ikke der problemet er. Jeg gør igen opmærksom på firefox's web console fejl:
"Cannot play media. No decoders for requested formats: application/x-mpegURL, application/vnd.apple.mpegURL" og
"Firefox can’t establish a connection to the server at wss://p-xmpp.yousee.tv:5291/."
Desuden åbner side panelet ikke hvis jeg klikker på "Se Tv" i toppen til højrer.
Omdømme 5
Badge +7
Hej micmex og bruger8200

Vi har ikke generelle fejl på web-tv, så prøv gerne at af- og geninstallere browseren, hvis en nulstilling ikke gør det.
Har prøvet at slette browser data + cookies, virker ikke. Har også prøvet at slette chrome og geninstallere, det virker heller ikke. Det nærmeste jeg kommer er en "ikke sikker" hjemmeside, når det har noget med Yousee at gøre.
Jeg tror at yousee ikke er kompatibel med seneste version af chrome (64.0.3282.168), og derfor ikke virker. Kan se at det før har været problemet.

Derfor er løsningen stadig OPERA, og så må vi håbe at yousee får opdateret deres hjemmeside til brug i seneste udgaver af chrome på et eller andet tidspunkt.
Jeg har fået det til at virke i firefox. Måden jeg fik det til at virke på er, lav en ny firefox profil og brug så denne profil til yousee. Eftersom jeg fik det til at virke med en ny profil, tror jeg nu at det måske er en "add-on" der skaber problemer. Hvilket "add-on" det er ved jeg endu ikke. Jeg ved ikke om denne fremgangs måde kan bruges med chrome også.
Jeg kan se og høre alt, men en dag efter en opdatering og sletning af midlertidige Internet filer, cookies m.m. ca. Samtidig oprettede jeg også en betaling konto i chrome, Jeg ved ikke hvilke ting der gør man pludselig ikke kan få den side menu frem under lejefilm når den åbner chrome. Man burde kunne leje direkte fra TV & Film App'en, jeg må enten have slettet noget info, måske cookie eller andre Temp. Filer eller en konflikt mellem comes betaling app og Yousee filmleje og min konto med samme tilknyttede kort. Nogen der har prøvet noget lignende, Android 7.1.1 på en Lenovo Yoga Book. ?
Omdømme 7
Badge +6
Der kan ikke lejes film direkte i App, det skal ske i TV/film i en Browser, derefter kan den ses i App'en.
Jeg fik samme problem som nogle omtaler her med kun lyd og ingen billeder efter en update af browsere. Dette gælder både Firefox og Chrome (begge 64bit).
Jeg anvender extention 'I don't care about cookies' og i mit tilfælde fik jeg billedet tilbage igen ved at Write liste https://tv.yousee.dk i 'I don't care about cookies'.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)