YouseePlay / ChromeCast Audio

• Deltager
  • 0 kommentarer
Det virker som om at teknikerne der har lavet android app´en ikke er i stand at løse problemet der er med den integrerede ChromeCast Audio app.
Nu skriver vi den 9 september 2016, og app´en er stadigvæk problematisk og ustabil.
Jeg vil gerne have en forklaring fra Yousee,hvorfor man ikke lever op til at levere et produkt uden fejl og mangler.
Husk at kunden jo betaler , og derfor skal modtage fejlfrie produkter.

LG 3 stafetten.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 285460

Vi har umiddelbart ikke generelle udfordringer med Chromecast Audio.

Uddyb gerne til forummet hvilke udfordringer som du oplever, så er det nemmere at komme med et løsningsforslag eller melde fejlen videre til vores udviklere :)

Jeg håber imidlertid at du har fået løst udfordringen? :)
Tja! det virker heller ikke hos mig, det gælder både min telefon Xperia x og min Lenovo tablet begge med Android styresystem, Chromecasten er opdateret og geninstalleret for at teste om det er den.
Er der opsætninger i routeren man skal være opmærksom på?

Hilsen Per H
Det samme gælder mig. Hverken på Nexus 7 tablet eller Samsung 4 mini.
Kun i meget, meget sjældne øjeblikke er det muligt at anvende chromecast for audio

HC
Det er åbenbare ikke her man kan få hjælp til problemerne, måske skal jeg bare skifte til en anden udbyder

Hilsen Per H
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Blot en opdatering:

De generelle problemer med Chromecast audio skulle allerede nu være løst.

Oplever du stadig problemer, så tjek at du har den seneste opdatering af app'en eller foretag en geninstallation af den.

Hvis dette ikke hjælper, så er du også meget velkommen til at kontakte os

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)