Spørgsmål

YouseeMusik

Hej, jeg har downloadet YouseeMusik på min mobil, og bruger den ikke så tit, min datter vil gerne bruge den på hendes Ipad.
Da der er begrænset download på YouseeMusik, vil jeg høre om det er muligt, at slette den på min mobil og overføre den til min datters?
Og hvis dette er muligt, hvordan?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den Downloades bare på en anden enhed og der logges ind, den kan bare ikke bruges på 2 enheder på samme tid.
Tak for svar, men det kan jeg ikke, der hvor der står HENT, er ikke til at trykke på og kan ikke downloades.
Omdømme 7
Badge +6
Der kunne tyde på at Appen ikke er kompatibel med enheden. Hvilket OS og version er der på den.
Det ved jeg ikke, og har ikke lige mulighed for at tjekke. Men den er magen til og købt sammentidig med min søn's IPad og der virker det. Jeg troede/mener der er begrænset downloads og dette er overskredet, derfor vil jeg slette fra min mobil.
Omdømme 7
Badge +6
Så slet fra en anden enhed og prøv igen.
Det er det jeg har prøvet og det virker ikke, jeg prøver at kontakte yousee. Tak for hjælpen.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Munch'en

Hvad endte det med her? :)
Hej Kasper,
Jeg har ikke fundet ud af noget endnu, kan du hjælpe mig/min datter. Helt ærligt har jeg ikke den store forstand/sat mig ind i det, da det bare plejer at virke.
Mvh Glenn
Omdømme 5
Badge +7
Hej Glenn

Jeg vil egentlig mene at Radiomanden har givet de korrekte svar og det undrer mig så derfor at det stadig driller :(

Det er sådan set bare at installere på den ønskede enhed, sætte hvor meget plads der må bruges til download af musik i Indstillinger og så hent det ned på WiFi :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)