YouSee WebTV og Apple OS X Yosemite v.10.10.1

Har lige opgraderet min MacBook Pro til Apples nye OS X Yosemite v. 10.10.01 Siden da har YouSee WebTv ikke virket. Bliver bedt om hele tiden at installere ViewRight Webplayer og til trods for jeg nøje følger anvisningerne bliver jeg bedt om igen og igen at installere ViewRight Webplayer. Jeg får dermed ikke adgang til at se TV til trods for jeg er logget ind med gyldigt brugernavn og password. Nogen tips? /Lennart

20 Kommentarer

Samme problem her... Nu har yousee brugt mere end 12 måneder på en ny plugin, og resultatet: sort skærm.

Eminent elendigt.

Hej,

Samme problemer her, kan ikke åbne noget som helt heller ikke efter gentagene gange af installation..

Har samme problem med min iPhone 6+ og iPad Air, de kan heller ikke åbne nogen som helst :S

Samme fejl opstår hos mig - Jeg kan kun se trailerkanalen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Prøv dette:

1. Fjern eksisterende player: [list=1]
  2. I mappen ”Bibliotek” eller ”Library” -> ”Internet plugins” fjernes plugin, der indeholder ”Viewright” i fil-navnet.

• Hent ny installer her: http://warehouse.yousee.tv.s3.amazonaws.com/misc/plugin/Verimatrix_3.6.0.0-signed.pkg
  • Start installeren af version 3.6 og følg instruktionerne på skærmen.
  • Luk alle browsere, hvis det ikke skete under installationen.
  • Start browser og gå ind på youseeplay.dk
    [/list]
    /Kasper 

• Instruksen blev jo netop fulgt, så du behøver ikke gentage den. Fejlen opstår alligevel! 

Måske I skulle instruere folk i hvilke andre afspillere som fx. VLC og evt. andre programmer, der ikke må være åbne når jeres afspiller er åben i browseren. 

En problemstilling jeg i øvrigt aldrig tidligere har oplevet i mine 22 år på Mac. Godt arbejde efter mere end 12 måneders "udviklingsarbejde".

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

hejomara skrev:

Instruksen blev jo netop fulgt, så du behøver ikke gentage den. Fejlen opstår alligevel! 

Måske I skulle instruere folk i hvilke andre afspillere som fx. VLC og evt. andre programmer, der ikke må være åbne når jeres afspiller er åben i browseren. 

En problemstilling jeg i øvrigt aldrig tidligere har oplevet i mine 22 år på Mac. Godt arbejde efter mere end 12 måneders "udviklingsarbejde".

Hej hejogmara

Nå okay, øv! Beklager jeg ikke lige fangede den.

Vi er i gang med at undersøge problemstillingen nærmere i forhold til programmer som f.eks. VLC. Du har måske set denne tråd:

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Programmer-som-ikke-virker-samtidig-med-Verimatrix/m-p/31#U31

/Kasper 

Jeg tror problemstillingen kan opgøres rimmeligt simpelt :

Den nuværende YouSee Play app løsning fungerer ikke til min Mac.

Hvornår kommer mit YouSee Play til at fungere igen?

Er svaret ikke konkret og acceptabelt er jeg sikker på eks. Netflix kan hjælpe mig.

/Lennart

Ditto her på min iMac med Yosemite installeret - undertiden virker det, undertiden ikke og det gælder både Safari og Chrome. Har slettet pluginen og reinstalleret et par gange som anbefalet.

Sandheden er vel, at dette ikke er særlig godt testet, før det blev lagt ud til kunderne. 

Mvh,

Nikolaj

Hej alle. 

efter at jeg har skiftet styresystem på min mac til yosemite.  så virker min mail ikke korrekt, den henter ikke post. jeg bruger så mail.support på jeres hjemmeside, og der sætter den rigtig nok op  altså port 587, når den så går i dvale og jeg lukker mail op igen, så kan den ikke hente mail, når jeg går ind i port så siger den enten 110 eller 958.  Hvordan får jeg det til at spille, således at jeg ikke hvergang skal rodde i opsætningen, 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lundefar

Hele tråden handler om WEB TV. 

Det ville være så fint hvis du vil oprettet en ny tråd, som kun er din, for så vil du få mulighed for at kunne markere den tråd for løst, hvis du får et svar du kan bruge.  Og andre med samme problem som dig kan hurtig finde en løsning.

Prøv at se i denne kategori og find "Skriv indlæg" 

http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/bd-p/Broadband

Jeg har rettet overskriften tilbage igen. Selvom din overskrift var rigtig fin.

Jeg har kæmpe problemer med dette plugin.

http://warehouse.yousee.tv.s3.amazonaws.com/misc/plugin/Verimatrix_3.6.0.0-signed.pkg

Har brugt 900 kr på at få autoriseret Apple værksteder til at geninstallere OS X yosemity for at lokalisere den  fejl der gør min Macbook pro 2010 tæt på ubrugelig. Har ikke haft problemer med at se youseeplay via chromebrowser før jeg skiftede til yousemity. 

De to gange jeg har modtaget min mac med en ren installation (fra autoriseret værksted) har alt fungeret, indtil jeg installerede dette plugin.

I går hentede jeg den, med den seneste rene instalation fra pcservicecenter, alt fungerede og det eneste de havde installeret var nyeste version af Java og chrome browseren, altså 2 progammer. Alt spillede perfekt, dvs at chrome fungerede uden problemer, den kunne gå i sleepmode og vågne op uden problemer, Finder åbnede og Photobooth åbnede fint. Senere på aftenen vælger jeg at installere førnævnte plugin fordi jeg i min jagt på problemet har fået mig snævret indtil den mulighed, at det kan være dette plugin som er skyld i alle problemerne. Det er altså kun den 3. ting jeg downloader på min Macbook efter en ren installtion og sjovt nok er det efter installationen af dette, som resulterer i at hverken Chrome eller Photobooth vil starte, Finder virker nogen gange og når den går i sleepmode genstarter den eller skærmbilledet "fryser" og jeg kan intet gøre ud over at genstarte hele lor-tet

Og gud hjælpe mig om ikke også dette sker imens jeg er ved at skrive dette indlæg, kan knap nok læse hvad jeg selv skriver... Jamen hvad sker der? (se billedet)

Er der andre med Yosemity installeret som har oplevet lignende ting efter installation af dette plugin eller er jeg bare f... uheldig? Forslag til løsninger modtages med kyshånd.

Har afinstalleret plugin'et og installeret det igen flere gange uden forbedringer til følge.

Er lidt i tvivl om i har fået løst den nævnte problematik?

Jeg har selv gentagende gange installeret og reinstalleret, genstartet, skiftet browser osv.

Er der en løsning på problemet?

Hilsen

Frank

Har lige fået en mail tilbage fra pcservice center som har kontaktet Apple.

Apple har ikke en løsning på problemet og mener det er selvforskyldt softwareproblem :(

Så nej, ingen løsning endnu.

Har en Mac der ikke kan bruges til andet end at surfe i Safari...eksotisk? Not so much...

Nu er det ligesom Verimatrix som leverandør til Yousee, der er problemet og ikke Apple. Den manglende kompabilitet med Apple platformen har været et problem siden september 2013 og Verimatrix har ikke formået at udvikle en plugin i den periode. Ufatteligt at Yousee ikke vælger en ny leverandør og lige så ufatteligt at forbrugerne/Yousee-kunder ikke forlanger kompensation, da Youseeplay produktet ikke leveres til Apple brugere

Jeg kan ikke se web TV mere de sidste ca. 10 dage, bliver hele tiden bedt om installering af et program så jeg kan se web TV på min Pc (vist nok Verimax) når jeg så har installeret programmet og vil se web TV, bliver jeg igen bedt om at installere, når jeg så har installeret det igen, så bliver jeg bedt om at fjerne programmet (remove),

sådan bliver det ved? Jeg har Windows 7 64 bit.

Med venlig hilsen

Per Hansen

Har det samme problem.Kan slet ikke længere se Tv på min Mac.... hvis det ikke er løst snart, bliver jeg nødt at opsige abonnemant da jeg bruger Tv mest på min bæbar... I min optik er Yosemit ikke problem, men de ændringer man har lavet og den leveradnør af player Yousee har.  Jeg ser DR's kanaler uden problemer....

Hvor er det ærgeligt, at når yousee, har en så glimmerede service at man kan se tv på sin computer, at det så ikke virker, når man gør anvendelse af Yosemite.

Endnu mere ærgeligt er det at det virker som om at yousee ikke tager problemet alvorligt og påtager sig ansvaret for at få det til at virke igen.

Yousee - hvornår kan vi forvente at det virker?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Jeg har ingen problemer med web tv eller pluginnet. Måske er det fordi at jeg kører Yosemite Beta (10.10.2 (14C109)) ellers er jeg bare heldig.

Er der nogen der er kommet nærmere en løsning på dette?

For efter jeg har installeret yosemite v.10.10.2 her til aften, virker yousee play ikke længere. Der er bare sort skærm og badebold. Har gensinstalleret verimatrix ind til flere gange. Safari kvitterer med en “safari webindhold (svarer ikke)”. Virker heller ikke med firefox.

Efter opdatering til El Capitan virker Web-tv ikke.

I Safari er der blot sort skærm, mens Firefox blot fryser siden og melder "Svarer ikke".

Jeg har givet plugin'et lov til at køre i Safari og i Firefox har jeg prøvet at slå hardwareacceleration fra, men det virker heller ikke.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)