Svar

Yousee TV virker ikke i Safari efter opdatering til Sierra.

Efter opdatering af Mac OS til Sierra virker Yousee TV ikke længere i Safari. Safari henviser i stedet til Crome eller Firefox. Det virker fint i Crome.
Er det et problem der vil blive løst omkring Safari. Jeg kan se at der tidligere har været problemer ved skift til ny OS.
icon

Bedste svar af Nikolaj 3 oktober 2016, 10:40

Hej jogi33,

Det er helt korrekt, at der lige nu er nogle udfordringer med det plugin vi benytter (Viewright) og den nye version af Mac OS - Sierra.

Vi er i fuld gang med at undersøge denne problematik herinde fra, og som du selv er inde på, så kan du benytte f.eks. Chrome indtil problemerne er løst.

Beklager de gener fejlen medfører.

Vh

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 2
Det er vel en Beta du har installeret, så forvent ikke at det bliver løst de første par dage.

Jeg venter med opdatering til Apple frigiver den endelige version.
OK - Jeg anede ikke at det var en beta jeg installerede. Hmm. Håber at denne beta kan opdateres til den rigtige når den kommer.
Mac OS Sierra udkom i endelig version for ca. 14 dag e siden, hvis jeg husker rigtig. Hvis du har opgraderet igennem store, så har du den rigtige version.
Omdømme 2
Bemærk datoen på artiklen, hvor det skrives at det er en beta.
http://appleinsider.com/articles/16/09/27/new-macos-sierra-101-beta-available-for-registered-developers
Omdømme 5
Badge +4
Hej jogi33,

Det er helt korrekt, at der lige nu er nogle udfordringer med det plugin vi benytter (Viewright) og den nye version af Mac OS - Sierra.

Vi er i fuld gang med at undersøge denne problematik herinde fra, og som du selv er inde på, så kan du benytte f.eks. Chrome indtil problemerne er løst.

Beklager de gener fejlen medfører.

Vh
Hej Nicolaj

Hvordan går det med at finde en løsning på ViewRights manglende support for Safari i MacOS Sierra?

Jeg sætter stor pris på IKKE at installere andre browsere.

Mvh.
Jeg er ligeledes ikke interesseret i at installere andre app's fordi i ikke er up to date, så jeg vil ligeledes gerne informeres om hvornår dette bliver fixet? det virker hos stofa, waoo og viaplay..
Man kan undre sig over hvorfor der findes et forum hvis ingen alligevel kan svarer på ens simple spørgsmål?
Jeg kan se at alle os som bruger Mac åbenbart ikke betyder noget for jer i Yousee. Det er ihvertfald sådan jeg føler det.
I har nu haft over 5 måneder til at fikse så Safari kan bruges til at afspille jeres indhold.
Hvad mon undskyldningen er for at det ikke er fikset endnu? Nåå nej! I svarer jo ikke herinde.
Vil nu smutte over på jeres side på Facebook og stille samme spørgsmål.
Amatører! Det er vist det eneste i kan kalde jer. Andre kan løse dette problem. Eneste løsning fra Yousee`s side er at skifte til en anden browser. Det har jeg ingen interesse i så det er IKKE en løsning. Det er en utilfredsstillende workaround.
Yousse TV virker ikke på en Mac med Sierra. Hverken med Safari, Firefox eller Chrome.
Kære Yousee, hvis i bliver ved med at fortælle i reklamerne, at det er det bedste produkt og så videre, så er det efterhånden ikke sandt længere. Tænk at man skal installere Windows på sin Mac, for at kunne se fjernsyn på den, og når man så samtidig tænker på den ret høje pris, så er det ikke i orden. Få nu lavet den opdatering til ViewRight, så i igen kan prale..
Mvh Poul
Det er helt korrekt at Yousee TV fortsat ikke virker med Safari. Der var en overgang også problemer med Chrome, men det er løst nu - trods alt.
Hos mig virker det med både Crome og Firefox, men det er helt tosset at det fortsat ikke virker med Safari. Jeg ville også sætte pris på at kunne bruge Safari til det hele. Det er vel ikke for meget at forlange.
NB: Prøv også Opera browser. Den virker faktisk også til Yousee TV.
Omdømme 6
Badge +6
Ude fra ser det ud til at være en kamp mellem Apple og producenten af ViewRight, og det forklarer måske hvorfor YouSee ikke har kommet med en løsning. Apple og VievRight må enes, så den nuværende version af ViewRigt virker igen med Safari. Jeg frygter lidt Apple selv måske har lavet noget DRM, som de vil have hele TV branchen bare skal gå med til i stedet for.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)