Spørgsmål

Yousee TV stream på computeren hakker

Hej,

Nu har jeg længere periode streamet TV på tv.yousee.dk og hver gang jeg ser noget begynder den at hakke efter et stykke tid. Der har aldrig været nogle problemer når jeg f.eks har brugt det på telefonen og ført det over en Chromecast til Tv'et, men over computeren er der problemer?
Det er ikke et Wifi-fejl for alt andet streaming fungere perfekt.
Jeg ser det med Google Chrome, og har prøvet med flere browsere - intet virker. Hvad kan det være der får min TV streaming til at hakke og gå i stå? :-)

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Kunne se, du manglede et svar.

Du skriver, at det godt nok ikke er en wifi-fejl, men har du prøvet at teste, om det er anderledes med en kablet forbindelse fremfor trådløst?
Og er det kun på en enkelt PC, du oplever det?

Jeg håber, der er nogle andre brugere, der kan byde ind med nogle ideer, men jo mere du kan fortælle, jo større chance er der for, at vi finder ud af, hvad der er galt. :)
Omdømme 7
Badge +7
Bruger643 skrev:

Hej,

Nu har jeg længere periode streamet TV på tv.yousee.dk og hver gang jeg ser noget begynder den at hakke efter et stykke tid. Der har aldrig været nogle problemer når jeg f.eks har brugt det på telefonen og ført det over en Chromecast til Tv'et, men over computeren er der problemer?
Det er ikke et Wifi-fejl for alt andet streaming fungere perfekt.
Jeg ser det med Google Chrome, og har prøvet med flere browsere - intet virker. Hvad kan det være der får min TV streaming til at hakke og gå i stå? :-)

Prøv med Microsoft Edge - det giver ingen problemer her.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Bruger643

Fik du løst problemet her?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$