Yousee Tv og Film virker ikke på Acer Iconia One 10 B3-A20

Jeg har haft ovennævnte tablet siden efteråret 2015 og har aldrig kunnet få Yousee TV og Film til at virke. Hver gang kommer meddelsen "Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen". Jeg har prøvet flere forskellige versioner, men intet virker!

Hvad gør jeg?

Mikael

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Specifikationerne på din tablet er de, som kræves for at kunne køre appen "YouSee Tv & Film" på den.

Har du den sidste android  YouSee Tv & Film-app?  Den kom for et par dage siden.

Ja, jeg hentede den nye for 2 dage siden og med samme problem

Specifikationer skulle være gode nok

http://www.acer.com/ac/da/DK/content/model/NT.LBVEE.005

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Mikael290 skrev:
Ja, jeg hentede den nye for 2 dage siden og med samme problem

Specifikationer skulle være gode nok

http://www.acer.com/ac/da/DK/content/model/NT.LBVEE.005

Ja, specifikationerne er OK. Det skrev jeg også, men du opfattede det som et spørgsmål.

Her er 2 spørgsmål:

Det er jo ikke alle YouSee-kunder der har film og serier. Hvilke abonnementer har du hos YouSee, som giver adgang til film og serier? 

Har du YouSee film og serier på computer?

Det er ikke film og serier, men TV og Film.

Jeg bruger appen til at se Tv på både den bærbare og mobilen, når vi er på camping, men ville også gerne have den til at virke på tabletten.

Jeg kan få den til at virke på min Sony Xperia Z5, på ungernes Ipad 2 og 4, på min bærbare ibm med windows 10, men ikke på tabletten

Jeg har Yousee fuldpakke - og som der stod i en email fra dem;

Hej Mikael Østergaard
Her får du inspiration til, hvad du ikke må gå glip af i denne uge. 
Husk at du kan bruge YouSee Play på både pc, tablet og mobil.
God fornøjelse!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der står jo intet om at du har rettigheder til Film og Serier, det er ikke en givet ting at du har. Det fremgår af dit bredbånds abonnement om du har det, hvad står der i din ordre bekræftelse. TV delen har alle rettighed til.

Jeps - og som jeg skrev, så er det TV delen der ikke virker. Glem alt dt der med film og serier!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Aha. Hvis det er samme version på de øvrige enheder, og det virker der, så må fejlen være på din Tablet, kan ikke se anden forklaring.

Har en temmelig gammel Acer hvor det virker, ligeledes på de nye enheder i huset. (Lenovo og ASUS).

Omdømme 3

Badge

Mikael290 skrev:
Jeps - og som jeg skrev, så er det TV delen der ikke virker. Glem alt dt der med film og serier!

Kan den løsning der angives i denne gamle TDC-tråd mon bruges?

http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/Film-amp-Tv-Android-DER-SKET-EN-FEJL/m-p/164304#M8936

Nej, desværre - det er også afprøvet---

Hej Mikael290
Jeg har for 3 uger siden købt samme model Acer tablet og har samme problemer. Har talt med 8 - 10 forskellige hos YouSee uden held. Har også været i YouSee butikken på Frederiksberg - uden held. De prøvede med mit login på en Samsung tablet. Har talt med Acer support, der siger det programmeringen fra YouSee der er programmeret forkert. Har forhåbentlig fået oprettet en sag hos YouSee ??
Henri

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P