Spørgsmål

yousee tv og film på pc

hej. jeg vil gerne høre hvorfor jeg ikke kan se tv og film på min pc . har virket fint indtil for kort tid siden . når jeg prøver. skriver i problemer i øjeblikket. jeg har windows 10.med internet Explorer. hvad er galt. Hilsen Henning

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +4
Der er en række problemer (f.eks. https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/yousee-film-tv-ramt-fejl-97339). Bedste bud lige nu, er vist med Windows 10, at bruge Edge browseren.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +4
Hvis det er et problem fra You See, så kan vi brugere ikke hjælpe. Når det nu er sagt, er Vievright Plug In installeret, hvis så prøv at afinstallere og hent igen. Inden da Prøv at afvikle i Chrome, virker det så.?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Det er muligt at få YouSee Film & TV til at virke på PC ved at bruge alternative browsere.

I Windows 10:
Brug den indbyggede Edge-browser, eller installér Firefox eller Chome og brug en af disse. Firefox kræver at Verimatrix ViewRight også installeres, men det beder den om automatisk og viser et link. ViewRight kan ikke anvendes i browsere, der er indstillet til at anvende 64-bit komponenter, men kan godt køre på en 64-bit PC.

I Windows 8.1:
Eneste mulighed er at installere Firefox eller Chome og bruge en af disse. Firefox kræver at Verimatrix ViewRight også installeres, men det beder den om automatisk og viser et link. ViewRight kan ikke anvendes i browsere, der er indstillet til at anvende 64-bit komponenter, men kan godt køre på en 64-bit PC.

I Windows 7:
Hvis Verimatrix ViewRight allerede er installeret, skulle Internet Explorer virke, forudsat at den ikke er indstillet til at anvende 64-bit komponenter, men kan godt køre på en 64-bit PC. Er ViewRight ikke installeret beder browseren om det og viser et link.

Skriv blot igen hvis ovenstående ikke hjælper som en midlertidig løsning på problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)