Yousee tv og film app på LG tv | YouSee Community
Svar

Yousee tv og film app på LG tv

Jeg har indtil opdateringen på mit LG tv ikke kunne se Yousee tv og film.
Jeg har internetfordbindelse, andre apps virker, men hvis jeg trykker på yousse tv og film appen, kommer yousse logoet frem i ca. 1 sec og så kommer der er en hvid skærm med meddelelsen: “400 bad request, Your browser sent an invalid request.”

Jeg håber meget på hjælp.
icon

Bedste svar af tungnem 6 marts 2019, 10:42

Jeg havde samme problem og fik dette svar

"Jeg har været i kontakt med mine APP-udviklere, som fortæller, at måden hvorpå denne fejl bliver rettet er ved at nulstille TV'et.
På nuværende tidspunkt ved vi desværre ikke hvorfor denne fejl sker, men heldigvis ved vi, hvordan denne løses."

Jeg ved ikke om det virker, da jeg ikke har lyst til at gå tilbage til fabriksindstillingerne og scanne kanaler igen etc.
Se original

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej

Kunne se, du manglede et svar. Det laver vi lige om på.

Prøv gerne at slette app'en, genstarte dit tv ved at slukke det helt på stikkontakten, lad det være slukket i 30 sekunder og prøv på ny.

Hjælper det ikke på det, sidder vores support klar til at hjælpe, og de kan fanges på 70704040.

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Jeg havde samme problem og fik dette svar

"Jeg har været i kontakt med mine APP-udviklere, som fortæller, at måden hvorpå denne fejl bliver rettet er ved at nulstille TV'et.
På nuværende tidspunkt ved vi desværre ikke hvorfor denne fejl sker, men heldigvis ved vi, hvordan denne løses."

Jeg ved ikke om det virker, da jeg ikke har lyst til at gå tilbage til fabriksindstillingerne og scanne kanaler igen etc.
Det virker. Har nulstillet mit SK9500
Omdømme 7
Badge +7
Hej tungnem

Jeg har markeret dit svar som bedste svar, da det har hjulpet for Thomas666 🙂 Tak for svaret.
Det virker desværre ikke - nu været ubrugeligt i 5 døgn
Omdømme 5
Badge +6
Det virker desværre ikke - nu været ubrugeligt i 5 døgn

Virker det heller ikke med at gendanne tv'et til fabriksindstillingerne?

Stefan, YouSee Forum Team
nej desværre - gjorde det endda 2 gange...
Hej
Hvornår kommer der en opdateringen til app.
Vil selvfølgelig ikke begynde at nulstille tv'et da alt andet virker fint.
Har et LG Oled C8; for en uges tid siden virkede appen ikke- så efter om der var opdateringer, det var der - men ikke til yousee. Dagen efter virkede appen igen. Desværre ikke længe - for i går d.1/4-19 var den ubrugelig igen! Har så lige afprøvet igen d. 2/4-19 - og det virker. Det er for tit at der er problemer. Det er heller ikke nemt at finde et bestemt afsnit uden at man skal bladre frem og tilbage flere gange - træls.
Omdømme 7
Badge +7
Det er nemt at finde afsnit af Serier når de ligger i Favoritter. Ligeledes i Arkiv når de også er i favoritter.

Besvar