Yousee tv og film app.

Omdømme 2
Lige pludselig kunne jeg ikke caste fra Yousee tv og film app. Jeg kunne fint caste fra alle andre steder. Men med Yousee app Tv og Film, skrev den bare: Der er opstået en uventet fejl 0.
Har prøvet alt: Slette app og gen installere, genstarte, slukke, gen installere chromecast. (Har også bedt til gud) Intet virkede.
Fejlen lå i en opdatering fra Yousee til version 6.11.0 (build 5351) DET VAR FEJLEN. Da jeg fik afinstalleret denne fandt jeg den tidligere som hedder: Version 6.9.0 (build 5278) og fik den installeret og nu kører alting perfekt.
Jeg er ikke PC X-pert, slet ikke,,,, Men et eller andet gjorde jeg rigtigt...
Håber det kan hjælpe andre....

17 Kommentarer

Omdømme 1
Hvor finder man den gamle version?

Mærkeligt at Yousee ikke tester nye versioner gør de bliver frigivet...det virker amatøragtigt.
Omdømme 2
Det har du fuldstændigt ret i. Jeg googlede og skrev: yousee tv og film app version 6.9.0 (build 5278) og fandt et sted jeg kunne downloade den gamle.
Hej jan. Du kan hjælpe mange hvis du kan ligge et link til den gamle version på Facebook. Jeg har også det problem. You See er åbenbart ligeglade med det.
Omdømme 2
Ja, det har du fuldstændig ret i... Det gør jeg. Her er i hvert fald linket til download af den gamle version.
Hilsen Jan.
https://apkplz.com/android-apps/yousee-tv-amp-film/yousee-tv-amp-film-6-9-0-build-5278
Mange tak
Jeg har spurgt support. De er opmærksomme på fejlen men der er ingen tidshorrisont.
Så jeg kan ikke streame fra Yousee.
Godt nok ærgeligt
Omdømme 6
Badge +6
Med den ældre version er der ikke problemer. Så Download den.
Kan kun downloade til mappen mine filer?
Omdømme 6
Badge +6
Bruger den ikke, så hvordan den sættes op når det ikke er fra Play Butik vides ikke.
Bare til forståelse.
Jeg kan google en ældre version, men den er ikke fra Google Play og lægger sig i mine filer mappen.
Noget jeg har misforstået?
Omdømme 6
Badge +6
Læs hvad jeg skrev tidligere, dem der bruger den må vide det.
OK.
Omdømme 2
Hej.
Her er linket: https://apkplz.com/android-apps/yousee-tv-amp-film/yousee-tv-amp-film-6-9-0-build-5278
Jeg famlede lidt i blinde, da jeg downloadede og det lykkedes heller ikke første gang, men prøv at følge vejen her:

1. Tryk på linket.
2. Et stykke nede på siden står der: List versions.
3. Find version 6.9.0 (build 5278) og tryk på "download pilen" helt ude til højre.
Da jeg havde fået downloadet den, gav telefonen mig mulighed for at installere den som et program.
Hvis og når det lykkedes, så HUSK at slå automatisk opdatering fra.

Venlig hilsen Jan
Mange tak
Har også kontaktet yousee har 2 forskellige tabletter der ikke virker får fejl 0 det er ufattelig at man ikke sørger få at få fejlen rettet . At det er brugerne der skal hjælpe hinanden med fejlen er da langt ude.
Omdømme 6
Badge +6
Hvis nu ikke du havde opsagt Humaxen, så havde du de funktioner fra Appen direkte på TVet, og derved ikke skulle fumle med at streame fra App.
Omdømme 6
Badge +2
jej

Plus du kunne optage dine programmer og nemt springe alle reklamer over, 6 - 8 tryk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)