Yousee TV og film | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee TV og film

Har lige købt en ny tablet Acer iconia one 10 B3-A20B. Har prøvet at se TV og film på appen
men den fortæller hver gang at der er sket en fejl ved åbning og at jeg skal prøve igen.

Har prøvet at geninstallere tabletten men lige meget hjælper det, Selv den sidste opdatering har ikke gjort nogen forskel.

Er der nogen der har en løsning ?

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Pipperne

Det er ikke lige et problem, jeg er stødt på, men det lyder som om, at du har prøvet alt det, du kan. Det kan ske, at der sidder en bruger med en idé til, hvad det kan være, så jeg håber, der kommer en med et godt svar, men hvis ikke, er du meget velkommen til at hive fat i vores support.

De kan fanges her: Kontakt
Omdømme 3
Badge
Hej Pipperne

Jeg ved fra tidligere forumindlæg, at nogle brugere har oplevet problemer med deres tablets "indbyggede" browser, der ikke fungerede med Tv & Film.
Jeg ved ikke, om det kan være noget lignende, der driller her.

For nogle har følgende virket:
Åbn Chrome-browseren (hvis du ikke allerede har den på din tablet, skal du installere den først), og gå derefter ind på www.yousee.dk.
Vælg Tv & Film oppe i headeren, ved siden af YouSee logoet, og log ind - hvis løsningen fungerer, skulle du meget gerne kunne se TV og film nu.
Ellers må du - som Stefan skriver - kontakte support for at få yderligere hjælp. 🙂
Tak for gode tips, men ej hjælper det. Hverken Acer eller yousee-support har nogen løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Er der andre apper, som driller på samme tid?

Det oplevede jeg på fruens tablet. Den virkede først ordentligt, efter jeg havde nulstillet den. Det er et større arbejde med f.eks. at hente en del apper igen, men det er desvære nogen gange nødvendigt.
Nej, der ikke andre apps der driller. Har prøvet at nulstille tabletten, men det hjalp heller ikke.
Det underlige er, at jeg fint kan se trailerkanalen, men ej TV programmer eller film.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du kan se noget, men ikke alt, tyder det på, at du skal have fat i Yousee på 70 70 40 40 eller mail fra yousee.dk eller Facebook.
Det har jeg også prøvet, de havde heller ikke nogen løsning, men sendte sorteper videre til Acer.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du kan se nogen kanaler, men ikke alle dem du har ret til, er det et Yousee problem. Jeg ville kontakte Yousee igen med den oplysning, og håbe på at en mere kompetent svarer denne gang.
Det prøver jeg.
Har haft kontakt til Yousee i fredags, de lovede at kontakte mig pr. mail inden for 8 timer med en evt, løsning.
Har ikke hørt noget endnu.

Vi har også en Lenovo tablet i husstanden som har kørt upåklagelig. Den har lige fået en
softwareopdatering. Du hakker det både i billede og lyd for til sidst at gå helt i stå.

Jeg er ved at være godt træt af det.
Kære Yousee
Det er fornøjelse jeg følger jeres reklame på Tv hvor i tilbyder alt. Men det gælder nok ikke for alle.
Jeg har en Acer One 10 B3-A20 hvor jeg ikke kan åbne jeres App uden den melder fejl. Har kontaktet jeres hotline op til flere gange, og får enten at vide at jeg skal genstarte tabletten og/eller skal geninstallere app. Sidste gang blev der lovet at man vil skrive tilbage inden for 8 timer, det er nu
ca, 3 uger siden. Jeg må sige at være godt træt af det,
Har en Samsung telefon hvor det virker upåklagelig.

Besvar