Spørgsmål

YouSee Tv - Hakker på alle bærbare.

I mange måneder når jeg ser tv hakker yousee TV når man streamer det på chrome, har også prøvet firefox og explorer. Har 100mbit alt andet kører fint. Det er meget mystisk. Hakker hvert 5-30 sekund et par sekunder og repeat every day. Help:(

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej adliswil

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Ud fra din overskrift lyder det som om, at du oplever det på flere forskellige enheder - er det korrekt forstået?

Hvis det er tilfældet, er det så trådløst, at de er på nettet? Kan du prøve med en kablet forbindelse?

Jo mere du kan fortælle, jo større chance er der for, at der er en på forum, der har en god idé til en løsning. :)
Omdømme 7
Badge +6
Grunden kan måske være en forkert placering af routeren, det husker jeg fra et program på DR hvor de var ude sammen med en installatør hos en familie der oplevede det samme fænomen på deres tablets.
Deres fejl var at routeren stod i deres kælder og derfor havde de problemer med at modtage et helt stabilt signal via WiFi rundt omkring i huset.
Efter installatøren havde flyttet routeren til et mere centralt sted midt i deres hus, så var deres problemer pist væk.
Så det kunne du jo prøve om det kun er det der skal til.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er gået over til Microsoft Edge. Det virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)