Spørgsmål

Yousee Tv & film virker ikke på tablet

Sidder med en lidt ældre Samsung Galaxy Tab 2 7".
Har smidt Lineage OS på den så den køre android 6.0 men kan ikke få yousee tv og film appen til at virke.
Har fint virket før i tiden.
Nogle gange får jeg beskeden "Afspilning er ikke understøttet på denne enhed" andre gang afspiller den, men med mærkelige farver og streger over det hele.

Her er et billede for hvordan det ser ud når den endelig afspiller

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej mLgz0rn

Kunne se, du manglede et svar.

Vi har svært ved at give nogen garantier, hvis du ikke bruger det originale OS, der følger med enheden. Derfor er det bedst, at man holder sig til det, men det kan selvfølgelig være svært, hvis der er apps, man vil bruge, som kræver en nyere version af Android.

Netop af den årsag, har jeg desværre ikke de store løsningforslag, men jeg håber, at der er nogle brugere her på forummet, som ligger inde med nogle gode ideer. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 3
Er din tablet "rooted", når du har Lineage på den? Jeg har rooted min telefon, og alene det gør, YouSee's app ikke virker, og deres standard-svar er lidt som herover, at når man ikke anvender standard Android, virker deres app ikke. Jeg er faktisk aldrig stødt på andre apps, der som standard ikke virker, så snart man rooter...

Men jeg har installeret RootCloak, der kan skjule root for de apps, man selv tilføjer, og det gør, YouSee's app virker nogenlunde... absolut ikke hver gang, men måske syv ud af ti gange.
michaelbn skrev:

Er din tablet "rooted", når du har Lineage på den? Jeg har rooted min telefon, og alene det gør, YouSee's app ikke virker, og deres standard-svar er lidt som herover, at når man ikke anvender standard Android, virker deres app ikke. Jeg er faktisk aldrig stødt på andre apps, der som standard ikke virker, så snart man rooter...

Men jeg har installeret RootCloak, der kan skjule root for de apps, man selv tilføjer, og det gør, YouSee's app virker nogenlunde... absolut ikke hver gang, men måske syv ud af ti gange.

Min tablet er rooted ja, og har også rootcloak på dog uden held.
Min Telefon derimod er rooted og køre uden rootcloak, og der fungere yousee app'en uden problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)