yousee tv&film virker ikke på android ! | YouSee Community
Svar

yousee tv&film virker ikke på android !

hej
jeg har en pc kablet til routeren + en windows tablet surface pro 3 + en samsung mobil galaxy s5 + en Huawei mediepad
de 3 sidstnævnte er trådløst forbundet til den samme router

prøver jeg at se tv via yousee appen virker windows-tabletten fint

men de 2 android enheder kan ikke vise tv - jeg får en meddelelse om at
"der er ingen netværksforbindelse undersøg om din enhed har adgang til internettet"
og det har jeg!

hjælp venligst
mvh
erikrn
icon

Bedste svar af Radiomanden 19 september 2018, 14:06

Android OS kan næppe være grunden til at det ikke virker, bruger en del at se You See på Shield TV, og der er ikke problemer, heller ikke på Tablet og Telefon. Shield har Nougat 7.1, Tablet og Telefon har Marshmellow 6.0.1
Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Android OS kan næppe være grunden til at det ikke virker, bruger en del at se You See på Shield TV, og der er ikke problemer, heller ikke på Tablet og Telefon. Shield har Nougat 7.1, Tablet og Telefon har Marshmellow 6.0.1
og ?
ps:
med dr tv appen kan jeg fint se tv
pps:
på begge mine android enheder, når jeg trykker på yousee-tv&film-ikonet kommer oversigten over kanaler frem; når jeg så trrykker på en kanal, ligemeget hvilken, starter cirklen at køre, der kommer et lille hop og cirklen kører videre - efter lang tid kommer meddelelsen "der er ingen netværksforbindelse undersøg om din enhed har adgang til internettet" frem.
problemet er hos yousee da alt andet virker
Omdømme 7
Badge +7
Sådan ser det ud her.

Omdømme 7
Badge +7
Undeligt. Der blev postet 3 gange.
Omdømme 7
Badge +7
...
jo jo sådan ser det også ud her
på nær cirklen med en prik i
den ser jeg ikke
men jeg forstår ikke hvad du vil sige med billedet
Omdømme 7
Badge +7
Der blev skrevet at det er You See der har et problem, det beviser billedet at det ikke er.
Hvilken OS version er der på enhederne.?
hej radiomand
det beviser intet !
det billede kan jeg også få frem
det er når jeg trykker på pilen i cirklen at der intet sker
den grønne cirkel begynder at rotere, der kommer et lille hop og cirklen kører videre - efter lang tid kommer meddelelsen "der er ingen netværksforbindelse undersøg om din enhed har adgang til internettet" frem. - og det er alt
Omdømme 7
Badge +7
Det vises også uden problemer.

Omdømme 1
Det er ganske simpelt!
App-en virker bare ikke som tidligere.
Kan ikke optage. Hele menupunktet med optagelser mangler simpelthen.
Da det har virket før med denne version af app-en, så må det være et serverproblem.
Altså Yousee har et problem.
Omdømme 7
Badge +7
Der kan fint optages, der skrives om problemer med det på iOS, men det skulle være ok på Android, som det ses her.

Omdømme 1
Jeg bruger ios, så det skal nok passe.
Omdømme 1
Her er skærmbilledet uden programmer

Besvar