Yousee TV & Film vil kun streme på app, ikke i web eller chromecast | YouSee Community
Svar

Yousee TV & Film vil kun streme på app, ikke i web eller chromecast

Hej.
Yousee TV & Film vil kun streme på min mobil app men stopper lige så snart jeg caster den til min chromecast. Har prøvet at loade i en webbrowser i stedet, men her viser den bare sort skærm når man vælger programmet, og loaderen køre rundt i evigheder uden at der kommer noget frem., så kan ikke se tv på denne måde heller. Har forsøgt på flere devices, både pc og mac i flere forskellige browsere. Det er det samme overalt. Har i et problem der gør at man ikke kan loade i browser og chromecast? For det køre fint på min mobil, men vil altså gerne se indholdet lidt større.
icon

Bedste svar af Radiomanden 31 august 2019, 16:18

Kører fra Web TV i øjeblikket fra min Chromebook til Shield TV, for at se om der er problemer, og det er der ikke, kører helt som det skal, og har gjort det i et kvarters tid.

Dette forum er jo en kontakt til andre brugere, derved ikke til You See.
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kører fra Web TV i øjeblikket fra min Chromebook til Shield TV, for at se om der er problemer, og det er der ikke, kører helt som det skal, og har gjort det i et kvarters tid.

Nå for den, tak for det 🙂 Det var jeg ikke klar over. Men tak for lige at melde tilbage med det virker for dig. Kan jeg spørge hvilken browser du bruger, og om det er Mac/PC?
Omdømme 7
Badge +3
Yousee har foreslået på Facebook at bruge Chrome browser men så kun skrive tv.yousee.dk ikke bruge gamle links gemt... her virker det fint i browseren.
Omdømme 7
Badge +7
Som skrevet, så er det en Chromebook, og derved Google.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg prøvede lige med min Ultra Chrome cast til TVet, virker ok.

Men i går var der få kanaler man ikke kunne se med TV appen, prøv at skifte kanal om det virker...
Omdømme 7
Badge +3

Jeg har ingen ide om hvad en Chromebook er for noget, er det en computer?
Omdømme 7
Badge +7
Det er som enhver anden Laptop, den bruger bare Chrome OS. Ikke så meget forskel fra det der kendes på en Android Tablet. Apps hentes fra samme Play Butik.
Tak, det virker fint i dag. Så har nok været et lille lokalt problem.
Omdømme 7
Badge +3
Yousee har foreslået på Facebook at bruge Chrome browser men så kun skrive tv.yousee.dk ikke bruge gamle links gemt... her virker det fint i browseren.

Man kan redigere gemte links (bogmærker / foretrukne /genveje) så de kun indeholder adressen https://tv.yousee.dk hvorefter resultatet direkte kan bruges til at starte webTV. Man kan også manuelt oprette en genvej på Windows skrivebord indeholdende denne startkommando. Sådan en genvej kan også placeres i Windows startmenu og kan fastgøres på Windows startside (kræver at man har styr på hvor Windows gemmer indholdet i startmenuen, det bliver lidt teknisk).

Et bogmærke / foretrukken /genvej oprettet ved at klikke på stjernen på websiden når webTV kører vil indeholde links der ikke umiddelbart virker.

Besvar