Yousee TV & Film v5.1.0 (build 3851) APK download

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Yousee TV & Film er kommet i v5.1.0 (build 3851)

Her er download til apk filen, for dem som har en enhed, som Yousee ikke har gidet sætte som kompatible i Google Play Store.

Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.1.0%28build%203851%29_3851.apk

Nu med nyhedsbrev, så man altid er informeret om ny version: https://tinyletter.com/Erroneus

39 Kommentarer

Hej Erroneus,

Grunden til at Nexus 7 og Nexus 4 har været fjernet fra distributionslisten, skyldes at vi oplevede generelle afspilningsproblemer som vi på kort sigt ikke havde mulighed for at løse på hhv. Nexus 7 og 4. Dette er dog blevet løst i seneste opdatering 5.1.0, hvor vi har fjernet filteret igen. Sig endelig til hvis du oplever andre problemer, da vi er åbne over for dialog.

Vh Morten

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mst skrev:
Hej Erroneus,

Grunden til at Nexus 7 og Nexus 4 har været fjernet fra distributionslisten, skyldes at vi oplevede generelle afspilningsproblemer som vi på kort sigt ikke havde mulighed for at løse på hhv. Nexus 7 og 4. Dette er dog blevet løst i seneste opdatering 5.1.0, hvor vi har fjernet filteret igen. Sig endelig til hvis du oplever andre problemer, da vi er åbne over for dialog.

Vh Morten

Dejligt, når I får løst et problem. Desværre opstår der så nye i stedet for. Nedenstående skrevet af undertegnede i en  anden tråd:

På min mobiltlf. med Android 5.0.1 blev YouSee TV & Film opdateret til version 5.1.0 og det var ikke godt. Hver gang jeg vælger en kanal får jeg grøn skærm, men lyden er der. Hvad gør man så? Jeg har selvfølgelig slettet appen og geninstalleret den. Stadig helt grøn skærm. Musik virker i max. et par sek.Trist humørikon

Har også et par tabletter med Android 4.4.2 og det gav ingen problemer. Det gik så godt, at den ene tablet, der altid har skullet bruge en gammel version af YouSee TV & Film nu fungerer fint med den senester version.

Gik også fint med min sekundære mobiltelefon (bruges primært til datadelingskort) med Android 4.4.4.

Hej Jørn,

Tak for info'en. Godt at høre de fleste af dine enheder nu fungerer med nyeste version. Kan du fortælle lidt mere om den telefon med Android 5.0.1 som ikke fungerer:

Hvilken model ?

Er den rooted og kører den evt. med custom rom ?

Vh Morten

Omdømme 3

Badge +3

mst skrev:
Hej Jørn,

Tak for info'en. Godt at høre de fleste af dine enheder nu fungerer med nyeste version. Kan du fortælle lidt mere om den telefon med Android 5.0.1 som ikke fungerer:

Hvilken model ?

Er den rooted og kører den evt. med custom rom ?

Vh Morten

Bare til din orientering, da jeg lige har fået samme spørgsmål fra support. Min mobil er en Huawei P8 Lite, som ikke er rooted. De sidste du spørger om, aner jeg ikke hvad er, så det gør den sikket ikke. Det ville være rart, hvis I bare sendte mig en fil med YouSee TV & Film ver. 5.0.0, da den jo virkede fint.

ROM= Read only memory

En custom rom, er en tilpasset version af f.eks Android eller iOS

Hej Jørn,

Jeg har netop testet på Huawei P8 Lite (Model nummer ALE-L21), og kan se at den afspiller helt perfekt - mao. ingen grøn skærm. Er det samme model nummer du har (Gå ind i Indstillinger -> Om telefonen). Vi kan desværre ikke sende en ældre version ud, beklager.

Omdømme 3

Badge +3

mst skrev:
Hej Jørn,

Jeg har netop testet på Huawei P8 Lite (Model nummer ALE-L21), og kan se at den afspiller helt perfekt - mao. ingen grøn skærm. Er det samme model nummer du har (Gå ind i Indstillinger -> Om telefonen). Vi kan desværre ikke sende en ældre version ud, beklager.

Har samme model, men hvilken version af Android er der på den du prøver? Hos mig er det Android 5.0.1.

Den jeg har kører 5.0, men vil ikke opgradere automatisk til 5.0.1. Har du hentet 5.0.1 manuelt ?

Vh Morten

Omdømme 3

Badge +3

mst skrev:
Den jeg har kører 5.0, men vil ikke opgradere automatisk til 5.0.1. Har du hentet 5.0.1 manuelt ?

Vh Morten

Den er hentet automatisk. Det sket kort for YouSee TV & Film blev opgraderet. Efter opgradering til 5.0.1 kørte YouSee TV & Film fint. Fejlen er sket efter opdateringen til 5.1.0.

Det er først, når jeg vælger en program, jeg vil se, at billedet bliver grønt. Lyden er der godt nok og jeg kan fint se udsendelsen på mit TV via Chromecast.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

mst skrev:

Vh Morten

Den er hentet automatisk. Det sket kort for YouSee TV & Film blev opgraderet. Efter opgradering til 5.0.1 kørte YouSee TV & Film fint. Fejlen er sket efter opdateringen til 5.1.0.

Det er først, når jeg vælger en program, jeg vil se, at billedet bliver grønt. Lyden er der godt nok og jeg kan fint se udsendelsen på mit TV via Chromecast.

Tilføjelse:

Da jeg også har YouSee Mobil, har jeg slettet den gamle app med musik med YouSee login og erstattet den med en ny med mobil login. Så spiller den bare. Kunne man bare gøre det samme med YouSee TV og Film, var meget nået.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har aldrig haft problemer på de 2 enheder med de ældre udgaver, men jeg har nu heller ikke brugt appen i døgndriftt. Men godt at høre i har fået fixet nogle bugs med netop de 2 :) Jeg har ikke en Nexus 7 mere, men kan konstatere at ja Nexus 4 nu også kan få lov til at hente direkte fra Play Store.

Hvis der er behov for v5.0, så kan den hentes her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.0.0%20%28build%203601%29_3601.apk

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Jeg har aldrig haft problemer på de 2 enheder med de ældre udgaver, men jeg har nu heller ikke brugt appen i døgndriftt. Men godt at høre i har fået fixet nogle bugs med netop de 2 :) Jeg har ikke en Nexus 7 mere, men kan konstatere at ja Nexus 4 nu også kan få lov til at hente direkte fra Play Store.

Hvis der er behov for v5.0, så kan den hentes her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.0.0%20%28build%203601%29_3601.apk

Tak! Du har lige gjort, at jeg igen kan bruge YouSee Play på mobilen. YouSee er i gang med at finde fejlen, men indtil der kommer en positiv tilbagemelding, kan jeg nu igen bruge appen. Tak igen!!!!!

Jeg har også en Huawei P8 lite og ved opdatering får jeg grøn skrærm og kun lyd.  Der er ikke pillet med telefonen, som har Android 5.0 og ALE-L21.

Super glad for linket til den "gamle" version, så funker det, men det har også krævet at jeg må slå auto-update af apps fra - ved ikke helt hvad det måtte betyde i det lange løb da jeg kun har haft min telefon i 3 uger.

Omdømme 1

Du behøves ikke at slå auto-update fra af alle apps. Du kan nøjes med at høre det kun på Yousee TV & Film. Når Yousee udgiver en ny udgave, som forhåbenligt fixer problemer med Huawei P8 lite, så kan du slå det til igen.

Tak, err ... som ny smart phone bruger (under 3 uger) kunne jeg godt have brugt en vejledning, men jeg håber google har hjulpet mig nok til til at undgå at få opdateret yousee tv og film uønsket - og indtil videre virker det - så endnu en gang tak.

Til yousee: da jeg betaler ekstra hver måned for at kunne anvende jeres TV og Film app, så forventer jeg at I får løst problemet med grøn skærm hurtigst muligt - ellers ser jeg frem til nogle kreditnotaer.

Omdømme 3

Badge +3

2ieen skrev:
Tak, err ... som ny smart phone bruger (under 3 uger) kunne jeg godt have brugt en vejledning, men jeg håber google har hjulpet mig nok til til at undgå at få opdateret yousee tv og film uønsket - og indtil videre virker det - så endnu en gang tak.

Til yousee: da jeg betaler ekstra hver måned for at kunne anvende jeres TV og Film app, så forventer jeg at I får løst problemet med grøn skærm hurtigst muligt - ellers ser jeg frem til nogle kreditnotaer.

To spørgsmål:

1. Hvad betaler du ekstra for at se YouSee TV & Film?
  2. En medarbejder hos YouSee skrev tidligere, at han ingen problemer havde med sin Huawei P8 lite. Hans mobil brugte Android 5.0.0. Jeg har samme problem som du, men min mobil bruger Android 5.0.1. Gider du se efter om din - på samme måde som min - er blevet opdateret til Android 5.0.1?
Hej Jørn,

Som gammel yousee-bruger fandt jeg ud af at jeg nu skal betale kr 30 ekstra pr måned for at opgive musik-delen (som jeg aldrig har anvendt og faktisk heller ikke viste jeg havde) for at få film og tv - så jeg er noget sur over den grønne skærm.

Jeg kan ikke se 3 decimaler i min android version og kan kun se 5.0., så jeg må blive dig svar skyldig, med mindre du kan fortælle mig hvor jeg kan se "ekstra" ting?

Omdømme 3

Badge +3

2ieen skrev:
Hej Jørn,

Som gammel yousee-bruger fandt jeg ud af at jeg nu skal betale kr 30 ekstra pr måned for at opgive musik-delen (som jeg aldrig har anvendt og faktisk heller ikke viste jeg havde) for at få film og tv - så jeg er noget sur over den grønne skærm.

Jeg kan ikke se 3 decimaler i min android version og kan kun se 5.0., så jeg må blive dig svar skyldig, med mindre du kan fortælle mig hvor jeg kan se "ekstra" ting?

Tidligere i denne tråd, var der en medarbejder hos YouSee, der skrev, at han kunne bruge YouSee TV & Film på en Huawei P8 lite med en Android version 5.0. Da min for kort tid siden blev opdateret til Android 5.0.1,kunne det være grunden til, at jeg fik grøn skærm, mens han fik billede på. Min version står under indstillinger/om telefonen.

Jeg har været kunde hos YouSee (og før det JTAS Kabel-TV, Tele Danmark Kabel-TV og TDC Kabel-TV) og jeg har ikke fået nogen prisstigning p. g. a. YouSee TV & Film.

Hej Jørn,

Vi har været i dialog med vores playerleverandør, og vil høre om du har forsøgt at genstarte hele telefonen. Der skulle efter sigende kunne opstå en situation hvor hardware decoderen ikke er tilgængelig - men en reboot af telefonen skulle afhjælpe. Kan du prøve det ?

Vh Morten

Omdømme 3

Badge +3

mst skrev:
Hej Jørn,

Vi har været i dialog med vores playerleverandør, og vil høre om du har forsøgt at genstarte hele telefonen. Der skulle efter sigende kunne opstå en situation hvor hardware decoderen ikke er tilgængelig - men en reboot af telefonen skulle afhjælpe. Kan du prøve det ?

Vh Morten

Ja, det var bestem ingen succes. Jeg afinstallerede version 5.0.0 og genstartede så min mobil. Efter det, kunne jeg slet ikke finde YouSee TV & Film i Google Play Butik.

Fandt så YouSee version 5.0.0 i downloadede filer og installerede den igen. Nu var jeg sikker på, at jeg kunde opdatere appen, men nej den gik ikke. Fik følgende meddelelse: "Din enhed er ikke kompatibel med denne version."

Altså et skridt frem, men to tilbage. :@

Hej Jørn,

Beklager min fejl. Prøv at se om du ikke kan hente den fra Google Play nu ?

Vh Morten

Omdømme 3

Badge +3

mst skrev:
Hej Jørn,

Beklager min fejl. Prøv at se om du ikke kan hente den fra Google Play nu ?

Vh Morten

Det kan jeg ikke, men jeg havde en fil med 5.1.0 liggende og den brugte jeg. Grøn skærm.

Hej Jørn,

Tak for at bekræfte det. Jeg tager lige fat i dig privat her på forum'et, så du kan få adgang til at teste en ny udgave af app'en.

Vh Morten

Omdømme 3

Badge +3
Nu virker YouSee TV & Film ver. 5.1.0 på min Huawei P8 lite.

Afinstaller og installer YouSee TV & Film og du er klar.:D

Tak for hjælpen Morten.

Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Vh Morten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P