Yousee TV & Film v5.1.0 (build 3851) APK download


Omdømme 2
Yousee TV & Film er kommet i v5.1.0 (build 3851)

Her er download til apk filen, for dem som har en enhed, som Yousee ikke har gidet sætte som kompatible i Google Play Store.

Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.1.0%28build%203851%29_3851.apk

Nu med nyhedsbrev, så man altid er informeret om ny version: https://tinyletter.com/Erroneus


39 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Fik en opdatering for et par dage siden. Nu virker det hele. :D

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Jeg kan tilføje, at jeg har opdaget en fejl på min anden tablet med Android 4.4.2. Live TV går fint, men når jeg vil anvende C More eller HBO Nordic får jeg en meddelelse om, at der er en fejl ved indlæsningen. Prøv igen senere. Hvad kan det være?

Er jeg besværlig, så beklager jeg.;)

Glad for det fungerer for dig, men det gør det ikke for mig og efter henvendelse til yousee skal jeg nu vente med at installere ny version af appen til jeg hører nærmere via telefon og indtil da kan jeg intet se. Og det handler ikke om problemet med grøn skrærm med lyd. Og jeg mener det virkeligt, det er rigtigt godt at du deltager aktivit her på forumet for ellers var det nemt at smide "sutten" i gulvet.

Omdømme 7
Badge +8
joern skrev:
2ieen skrev:
Hej Jørn, det er præcis hvad jeg har gjort og hverken den nye eller gamle version af appen virker længere for ting (undtaget live-tv) som jeg har set før - uanset længde af "kigget".  Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Fra den 6. november fungerede det fint med den gamle version af appen, men siden auto-aupdate af android = sort skærm etc.

Virker underligt, da jeg også har Android 5.0.1 på min Huawei P8 lite. Virker både med live-TV, Arkiv og film.

Det skal bemærkes, at jeg havde Android 5.0.1, da YouSee TV & Film kom til at virke den 05.11.2015.

Tilføjelse:

Du skal huske at slukke din Huawei P8 lite helt.

Omdømme 7
Badge +8
2ieen skrev:
Hej Jørn, det er præcis hvad jeg har gjort og hverken den nye eller gamle version af appen virker længere for ting (undtaget live-tv) som jeg har set før - uanset længde af "kigget".  Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Fra den 6. november fungerede det fint med den gamle version af appen, men siden auto-aupdate af android = sort skærm etc.

Virker underligt, da jeg også har Android 5.0.1 på min Huawei P8 lite. Virker både med live-TV, Arkiv og film.

Det skal bemærkes, at jeg havde Android 5.0.1, da YouSee TV & Film kom til at virke den 05.11.2015.

Hej Jørn, det er præcis hvad jeg har gjort og hverken den nye eller gamle version af appen virker længere for ting (undtaget live-tv) som jeg har set før - uanset længde af "kigget".  Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Fra den 6. november fungerede det fint med den gamle version af appen, men siden auto-aupdate af android = sort skærm etc.

Omdømme 7
Badge +8
2ieen skrev:
Den 6. november lykkedes det mig endeligt at få det til at virke (adroid 5.0 og den "gamle" version af appen).  Siden da har adroid auto-opdateret til 5.0.1 og nu kan ikke længere se serier og film jeg tidligere har set dele eller det hele af (uanset længden af kigget). Jeg får ingen lyd og sort skærm (med en meget svag mørkegrå "start med at se" knap og det er ikke muligt at starte nogetsomhelst.

Jeg har prøvet at opdatere appen uden held.  Jeg kan se alt på min PC, så jeg tænker det ikke er fordi der er noget galt med mit abonnement.

Jeg har stadig en Huawei P8 Lite og jeg har indtil videre valgt ikke at installere et SIM kort, da den mest er ment anvendt til ebøger, lydbøger, film, serier og live fjernsyn.

Jeg har en Huawei P8 lite (Android 5.0.1) og den virker nu perfekt. Det gjorde den ikke til at begynde med. Der kom bare grøn skærm. Morten fra YouSee fik det til at virke, ved at kontakte udviklerne og leverandøren af appen.

Det, du skal gøre, er at afinstallerer appen fra YouSee. Så skal din installerer YouSee TV & Film fra Google Play Butik. Som skrevet før. Hos mig virker det bare.

Den 6. november lykkedes det mig endeligt at få det til at virke (adroid 5.0 og den "gamle" version af appen).  Siden da har adroid auto-opdateret til 5.0.1 og nu kan ikke længere se serier og film jeg tidligere har set dele eller det hele af (uanset længden af kigget). Jeg får ingen lyd og sort skærm (med en meget svag mørkegrå "start med at se" knap og det er ikke muligt at starte nogetsomhelst.

Jeg har prøvet at opdatere appen uden held.  Jeg kan se alt på min PC, så jeg tænker det ikke er fordi der er noget galt med mit abonnement.

Jeg har stadig en Huawei P8 Lite og jeg har indtil videre valgt ikke at installere et SIM kort, da den mest er ment anvendt til ebøger, lydbøger, film, serier og live fjernsyn.

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Dejligt.

Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Hvordan optræder fejlen ? Er det chromecast ikonet som ikke bliver vist ?

Vh Morten

Ja, men kun når det er YouSee TV & film. Som skrevet tidligere, så vises ikonet med DR.

Hej Jørn,

Hvordan optræder fejlen ? Er det chromecast ikonet som ikke bliver vist ?

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Vh Morten

Hej Morten

Det er ikke for at drive rovdrift på din venlighed, men .....

Vi er en del, der har tablets (Android), som ikke kan vise Chromecast ved brug af YouSee TV & Film. Kan godt med f. eks. DR.

Jeg har to tablets med samme version af Android (4.4.2), men kun den ene kan bruges med Chromecast og YouSee TV  & Film.

Håber du har lyst og tid til at se på sagen.

Jeg er også sluppet af med den grønne skærm. Jubii.  Døjer dog med "lagging" lyd, men alt i alt et stort fremskridt.:cathappy:

Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
Nu virker YouSee TV & Film ver. 5.1.0 på min Huawei P8 lite.

Afinstaller og installer YouSee TV & Film og du er klar.:D

Tak for hjælpen Morten.

Hej Jørn,

Tak for at bekræfte det. Jeg tager lige fat i dig privat her på forum'et, så du kan få adgang til at teste en ny udgave af app'en.

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Beklager min fejl. Prøv at se om du ikke kan hente den fra Google Play nu ?

Vh Morten

Det kan jeg ikke, men jeg havde en fil med 5.1.0 liggende og den brugte jeg. Grøn skærm.

Hej Jørn,

Beklager min fejl. Prøv at se om du ikke kan hente den fra Google Play nu ?

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
mst skrev:
Hej Jørn,

Vi har været i dialog med vores playerleverandør, og vil høre om du har forsøgt at genstarte hele telefonen. Der skulle efter sigende kunne opstå en situation hvor hardware decoderen ikke er tilgængelig - men en reboot af telefonen skulle afhjælpe. Kan du prøve det ?

Vh Morten

Ja, det var bestem ingen succes. Jeg afinstallerede version 5.0.0 og genstartede så min mobil. Efter det, kunne jeg slet ikke finde YouSee TV & Film i Google Play Butik.

Fandt så YouSee version 5.0.0 i downloadede filer og installerede den igen. Nu var jeg sikker på, at jeg kunde opdatere appen, men nej den gik ikke. Fik følgende meddelelse: "Din enhed er ikke kompatibel med denne version."

Altså et skridt frem, men to tilbage. :@

Hej Jørn,

Vi har været i dialog med vores playerleverandør, og vil høre om du har forsøgt at genstarte hele telefonen. Der skulle efter sigende kunne opstå en situation hvor hardware decoderen ikke er tilgængelig - men en reboot af telefonen skulle afhjælpe. Kan du prøve det ?

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +8
2ieen skrev:
Hej Jørn,

Som gammel yousee-bruger fandt jeg ud af at jeg nu skal betale kr 30 ekstra pr måned for at opgive musik-delen (som jeg aldrig har anvendt og faktisk heller ikke viste jeg havde) for at få film og tv - så jeg er noget sur over den grønne skærm.

Jeg kan ikke se 3 decimaler i min android version og kan kun se 5.0., så jeg må blive dig svar skyldig, med mindre du kan fortælle mig hvor jeg kan se "ekstra" ting?

Tidligere i denne tråd, var der en medarbejder hos YouSee, der skrev, at han kunne bruge YouSee TV & Film på en Huawei P8 lite med en Android version 5.0. Da min for kort tid siden blev opdateret til Android 5.0.1,kunne det være grunden til, at jeg fik grøn skærm, mens han fik billede på. Min version står under indstillinger/om telefonen.

Jeg har været kunde hos YouSee (og før det JTAS Kabel-TV, Tele Danmark Kabel-TV og TDC Kabel-TV) og jeg har ikke fået nogen prisstigning p. g. a. YouSee TV & Film.

Hej Jørn,

Som gammel yousee-bruger fandt jeg ud af at jeg nu skal betale kr 30 ekstra pr måned for at opgive musik-delen (som jeg aldrig har anvendt og faktisk heller ikke viste jeg havde) for at få film og tv - så jeg er noget sur over den grønne skærm.

Jeg kan ikke se 3 decimaler i min android version og kan kun se 5.0., så jeg må blive dig svar skyldig, med mindre du kan fortælle mig hvor jeg kan se "ekstra" ting?

Omdømme 7
Badge +8
2ieen skrev:
Tak, err ... som ny smart phone bruger (under 3 uger) kunne jeg godt have brugt en vejledning, men jeg håber google har hjulpet mig nok til til at undgå at få opdateret yousee tv og film uønsket - og indtil videre virker det - så endnu en gang tak.

Til yousee: da jeg betaler ekstra hver måned for at kunne anvende jeres TV og Film app, så forventer jeg at I får løst problemet med grøn skærm hurtigst muligt - ellers ser jeg frem til nogle kreditnotaer.

To spørgsmål:

  1. Hvad betaler du ekstra for at se YouSee TV & Film?
  2. En medarbejder hos YouSee skrev tidligere, at han ingen problemer havde med sin Huawei P8 lite. Hans mobil brugte Android 5.0.0. Jeg har samme problem som du, men min mobil bruger Android 5.0.1. Gider du se efter om din - på samme måde som min - er blevet opdateret til Android 5.0.1?
Tak, err ... som ny smart phone bruger (under 3 uger) kunne jeg godt have brugt en vejledning, men jeg håber google har hjulpet mig nok til til at undgå at få opdateret yousee tv og film uønsket - og indtil videre virker det - så endnu en gang tak.

Til yousee: da jeg betaler ekstra hver måned for at kunne anvende jeres TV og Film app, så forventer jeg at I får løst problemet med grøn skærm hurtigst muligt - ellers ser jeg frem til nogle kreditnotaer.

Besvar