Yousee TV & Film v5.1.0 (build 3851) APK download | YouSee Community

Yousee TV & Film v5.1.0 (build 3851) APK download

Vis første besked

39 Kommentarer

Jeg er også sluppet af med den grønne skærm. Jubii.  Døjer dog med "lagging" lyd, men alt i alt et stort fremskridt.:cathappy:

Omdømme 7
Badge +7
mst skrev:
Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Vh Morten

Hej Morten

Det er ikke for at drive rovdrift på din venlighed, men .....

Vi er en del, der har tablets (Android), som ikke kan vise Chromecast ved brug af YouSee TV & Film. Kan godt med f. eks. DR.

Jeg har to tablets med samme version af Android (4.4.2), men kun den ene kan bruges med Chromecast og YouSee TV  & Film.

Håber du har lyst og tid til at se på sagen.

Hej Jørn,

Hvordan optræder fejlen ? Er det chromecast ikonet som ikke bliver vist ?

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +7
mst skrev:
Hej Jørn,

Hvordan optræder fejlen ? Er det chromecast ikonet som ikke bliver vist ?

Vh Morten

Ja, men kun når det er YouSee TV & film. Som skrevet tidligere, så vises ikonet med DR.

Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Omdømme 7
Badge +7
mst skrev:
Hej Jørn,

Vi vil forsøge at reproducere fejlen, og opdatere lige når vi har noget nyt om situationen.

Vh Morten

Dejligt.

Den 6. november lykkedes det mig endeligt at få det til at virke (adroid 5.0 og den "gamle" version af appen).  Siden da har adroid auto-opdateret til 5.0.1 og nu kan ikke længere se serier og film jeg tidligere har set dele eller det hele af (uanset længden af kigget). Jeg får ingen lyd og sort skærm (med en meget svag mørkegrå "start med at se" knap og det er ikke muligt at starte nogetsomhelst.

Jeg har prøvet at opdatere appen uden held.  Jeg kan se alt på min PC, så jeg tænker det ikke er fordi der er noget galt med mit abonnement.

Jeg har stadig en Huawei P8 Lite og jeg har indtil videre valgt ikke at installere et SIM kort, da den mest er ment anvendt til ebøger, lydbøger, film, serier og live fjernsyn.

Omdømme 7
Badge +7
2ieen skrev:
Den 6. november lykkedes det mig endeligt at få det til at virke (adroid 5.0 og den "gamle" version af appen).  Siden da har adroid auto-opdateret til 5.0.1 og nu kan ikke længere se serier og film jeg tidligere har set dele eller det hele af (uanset længden af kigget). Jeg får ingen lyd og sort skærm (med en meget svag mørkegrå "start med at se" knap og det er ikke muligt at starte nogetsomhelst.

Jeg har prøvet at opdatere appen uden held.  Jeg kan se alt på min PC, så jeg tænker det ikke er fordi der er noget galt med mit abonnement.

Jeg har stadig en Huawei P8 Lite og jeg har indtil videre valgt ikke at installere et SIM kort, da den mest er ment anvendt til ebøger, lydbøger, film, serier og live fjernsyn.

Jeg har en Huawei P8 lite (Android 5.0.1) og den virker nu perfekt. Det gjorde den ikke til at begynde med. Der kom bare grøn skærm. Morten fra YouSee fik det til at virke, ved at kontakte udviklerne og leverandøren af appen.

Det, du skal gøre, er at afinstallerer appen fra YouSee. Så skal din installerer YouSee TV & Film fra Google Play Butik. Som skrevet før. Hos mig virker det bare.

Hej Jørn, det er præcis hvad jeg har gjort og hverken den nye eller gamle version af appen virker længere for ting (undtaget live-tv) som jeg har set før - uanset længde af "kigget".  Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Fra den 6. november fungerede det fint med den gamle version af appen, men siden auto-aupdate af android = sort skærm etc.

Omdømme 7
Badge +7
2ieen skrev:
Hej Jørn, det er præcis hvad jeg har gjort og hverken den nye eller gamle version af appen virker længere for ting (undtaget live-tv) som jeg har set før - uanset længde af "kigget".  Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Fra den 6. november fungerede det fint med den gamle version af appen, men siden auto-aupdate af android = sort skærm etc.

Virker underligt, da jeg også har Android 5.0.1 på min Huawei P8 lite. Virker både med live-TV, Arkiv og film.

Det skal bemærkes, at jeg havde Android 5.0.1, da YouSee TV & Film kom til at virke den 05.11.2015.

Omdømme 7
Badge +7
joern skrev:
2ieen skrev:

Virker underligt, da jeg også har Android 5.0.1 på min Huawei P8 lite. Virker både med live-TV, Arkiv og film.

Det skal bemærkes, at jeg havde Android 5.0.1, da YouSee TV & Film kom til at virke den 05.11.2015.

Tilføjelse:

Du skal huske at slukke din Huawei P8 lite helt.

Glad for det fungerer for dig, men det gør det ikke for mig og efter henvendelse til yousee skal jeg nu vente med at installere ny version af appen til jeg hører nærmere via telefon og indtil da kan jeg intet se. Og det handler ikke om problemet med grøn skrærm med lyd. Og jeg mener det virkeligt, det er rigtigt godt at du deltager aktivit her på forumet for ellers var det nemt at smide "sutten" i gulvet.

Omdømme 7
Badge +7
mst skrev:
Hej Jørn,

Vh Morten

Jeg kan tilføje, at jeg har opdaget en fejl på min anden tablet med Android 4.4.2. Live TV går fint, men når jeg vil anvende C More eller HBO Nordic får jeg en meddelelse om, at der er en fejl ved indlæsningen. Prøv igen senere. Hvad kan det være?

Er jeg besværlig, så beklager jeg.;)

Omdømme 7
Badge +7
mst skrev:
Hej Jørn,

Vh Morten

Fik en opdatering for et par dage siden. Nu virker det hele. :D

Besvar