Spørgsmål

Yousee TV & Film på via browser på stationær pc

Omdømme 2
Badge
Hej,

Jeg har fuldpakken hos Yousee og har generelt ikke haft problemer med web-tv via mobil,tablet,bærbar og stationær pc.
Men nu mangler der pludselig mange kanaler, når jeg logger på yousee tv & film via google browser på min stationære windows 10 pc.
Nogen som kan komme med en forklaring? Der har indtil videre været adgang til alle programmer i fuldpakken via app på mobil og tablet.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, jeg har prøvet at teste det i dag...

Hvilke kanaler kan du ikke se?

Jeg kan se alle mine på nær 2 tyske kanaler, mdr og RTL 2, men de er heller ikke del af Fuldpakken....
Omdømme 2
Badge
Du kan se på vedhæftet screenfoto, hvilke kanaler der ikke var tilgængelige på daværende tidspunkt.
Omdømme 5
Badge +7
Hej yousille

Jeg håber at der er fundet en løsning på det :) Ellers må du endelig vende tilbage!

Hvis det f.eks. er i en webbrowser, så kan du prøve at teste i en anden browser. Hvis det er okay dér, så skal du måske ind at nulstille din foretrukne browser.

Sker det både i app og på hjemmesiden, så skal vi nok have dig forbi support og se nærmere på dit login.
Omdømme 2
Badge
Hej Kasper,

Samme problem med Google Chrome browser, men i Firefox kommer alle programmer frem.
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Prøvede du at nulstille browseren? For det kunne eventuelt være en mulighed.
Omdømme 2
Badge
Ja, det har jeg gjort med chrome browser, men hjalp ikke. Så fint nok at jeg kan se alle kanaler i firefox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)