Yousee TV & Film er kommet i v5.2.0 (build 4042) - apk download - v5.21

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Her er download til apk filen, for dem som har en enhed, som Yousee ikke har gidet sætte som kompatible i Google Play Store.

Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.2.0%20%28build%204042%29.apk  v5.21 download i bunden af indlægget.

Changelog fra Google Play:

- Tilføjet katalogoversigt over lejefilm- Forbedret brugergrænseflade for udsendelser i TV-arkiv- Opdateret og forbedret kanalside med populære og aktuelle programmer- OnePlus 2 fixNyhedsbrev så man altid er informeret om ny version: https://tinyletter.com/Erroneus

v5.21 udgave:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.2.1%20%28build%204045%29.apk

33 Kommentarer

Der er mange rigtig mange, der har har og har haft problemer med denne apk.

Mit eget gøt er, at det skyldes, at appen (stadig)kører adobe flash.

Ved du noget om den nye udgave kører html5 isteden for flash'en?

Efter jeg har opdateret til den nye app på iOS (version 5.2.0) så har jeg ikke længere adgang til TV arkiv. Jeg har forsøgt at logge af og herefter logge på igen. Hvordan får jeg adgang til TV arkiv igen?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

jsh skrev:
Efter jeg har opdateret til den nye app på iOS (version 5.2.0) så har jeg ikke længere adgang til TV arkiv. Jeg har forsøgt at logge af og herefter logge på igen. Hvordan får jeg adgang til TV arkiv igen?

Når du går ind på TV over til venstre kan du se Mest sete lige nu. Det er live-TV. Dernæst kommer Populære programmer, Redaktionen anbefaler og Seneste nyheder og vejr. Det er alle fra TV Arkiv. Du kan også gå ind under søg.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

v5.2.1 ude: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.2.1%20%28build%204045%29.apk

Hejsa, nogle der har prøvet om det virker på en nvidia Shield  ?

Jeg har prøvet denne på shield TV, den virker men det ser ud som på en telefon , og jeg kan ikke dreje skærmen. Dvs grænsende ubrugelig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Fisken1363 skrev:
Jeg har prøvet denne på shield TV, den virker men det ser ud som på en telefon , og jeg kan ikke dreje skærmen. Dvs grænsende ubrugelig.

Hvad mener du med, at det ser ud som på en telefon?

Som hvis du holder telefonen i hånden på den smalle led, så ca kun en tredjedel af skærmen bruges,resten er sort. Sætter du appen til at vise fuldskærm, så er resultatet et lille billed på ca 1/25 del størrelse i forhold til TV skærm.

Måske man kan fortælle appen at man har drejet skærmen, men jeg ved ikke hvordan.

Virker ikke på min shield.
Den vælger flere af gangen. Man kan ikke vælge en enkelt serie/film osv.
Den viser dog fuld skærm.
Hvorfor beskæftige sig med den udgave?

Jeg har da v. 5.3.1 (build 4284)

Og jheg har ingne problemer med de. Imt. utallige andre tidligere udgaver.

Bruger den på tablet Lenovo s6000 og phone Honor 6 (opgraderet).

Super. Har du et apk download link.
Jeg mener, at jeg har fået den automatisk via googleplay.

Jeg har ihvertfald ikke ledt efter den.

Omdømme 1

Her er APK til 5.3.1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_yiuo.mobile.tv_5.3.1%20%28build%204284%29.apk

:)

Den virker ikke på shield desværre.
Samme fejl som de andre.
Har ikke prøvet 5.3.1 endnu,men brugte "set orientation" app til at Force Landscape mode, så nu fungerer 5.2.1 på min shield TV boks. Der er dog lidt problemer med at vælge ,hvis jeg ikke har et pointing devices tilsluttet.

Har nu prøvet 5.3.1 og den virker fint.

Nu kan jeg bruge højre joypad stick som Mouse controller.

Succes :)

Interessant. Men skal man bruge den ekstra App du nævnte for at få landscape mode eller virker det uden i nyeste?
Har ikke prøvet 5.3.1 uden set orientation.

Men tror ikke det er et proble!m at skulle starte en ekstra app, hvis nVidia en dag fixer sleep problemet.

Vil dog lige nævne at dette er den "streaming tjeneste" jeg har med den ubestridt ringeste kvalitetopløsning.

Okay og er det også sammenlignet med hvis du bruger Google cast fra telefon til shield tv eller er det samme kvalitet
Hmn, nu bruger jeg bare min alm fjernbetjening fra mit tv til at styre min shield.
Siger i at jeg skal bruge min gamepad så virker det? Eller skal jeg gøre andet?
Ja brug din joypad eller sæt en mus/trådløst tastatur med trackpad til så forventer jeg at det virker. Det gør det hos mig ;)
Fedt, det virker perfekt med Gamepad og set orientation app  

Mange tak for hjælpen  :):D

hvordan er kvaliteten ift. hvis man smider det op via. chromecast fra telefon?

Hos mig kan jeg ikke se forskel på om jeg bruger yousee app eller jeg chromecaster den fra tablet eller telefon. Ok på lang afstand, og så heller ikke mere.
YouTube(næsten alt) og Netflix ser meget bedre ud på shield .

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)