YouSee Tv & Film har problemer i Windows 10

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Instruktør
  • 166 kommentarer
Efter den større opdatering, som Microsoft for nylig (omkring 18/11 2015) har lagt ind på computere med Windows 10 er der opstået problemer med YouSee Tv & Film, som nu ikke virker hverken i Edge-browseren eller i Google Chrome. Afspilningen starter ikke, der vises konstant sort skærm. Men det virker i Internet Explorer 11 og i Firefox (sidstnævnte anvender stadig Verimatrix ViewRight).

Der kan være andre årsager end opdateringen af Windows 10 således at det blot var et tidsmæssigt sammenfald. Har andre oplevet disse problemer?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

MS-ERIK skrev:
Efter den større opdatering, som Microsoft for nylig (omkring 18/11 2015) har lagt ind på computere med Windows 10 er der opstået problemer med YouSee Tv & Film, som nu ikke virker hverken i Edge-browseren eller i Google Chrome. Afspilningen starter ikke, der vises konstant sort skærm. Men det virker i Internet Explorer 11 og i Firefox (sidstnævnte anvender stadig Verimatrix ViewRight).

Der kan være andre årsager end opdateringen af Windows 10 således at det blot var et tidsmæssigt sammenfald. Har andre oplevet disse problemer?

Har ingen problemer efter opdatering af Windows. Broger Google Chrome.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja, jeg har et samme problem efter opdatering af Win 10, men ikke problemer i Firefox.

Omdømme 3

Badge +3
Det er underligt at I har det problem. Både min stationære PC og min bærebare har begge modtaget opgraderingen af Windows 10, men har ingen oroblemer med YouSee TV & Film og Google Chrome. Har I prøvet at kontakte YouSee?

Efter opdateringen kan jeg ikke se YouseeTv i Edge. OK med explorer og chrome.

Dog har jeg fået et problem med at billedet hakker en anelse.

Andre med problemer ?.

Ja, deres webtv er gået i stykker i Edge. Igen?

Omdømme 3

Badge +3

Logan skrev:
Ja, deres webtv er gået i stykker i Edge. Igen?

Og du er sikker på, at det ikke skyldes en ny opdatering af Windows 10?

Jeg har ikke nærmere undersøgt årsagen til defekten.

Hej

Opgraderede min bærbare pc til Windows 10 i går; I dag opgraderede jeg Windows 10  på min stationære pc til Win. 10 V. 1511, 10586. (bruger GoogleChrome) 1. gang jeg prøvede mit link til YouseeTv&Film fik jeg meldingen: Siden kan ikke findes! Så hen og finde nyt link! I.E.11 er kan heller ikke finde siden.

SåTV-avis og ville så lige se TV2-Fyn - men kanalen var væk; Udseendet af YouseeTv&Film ser også helt anderledes ud, der skal trykkes flere gange for den enkelte kanal. 

Ud over den manglende kanal TV2Fyn - kan jeg se at der mangler i alt 13 kanaler bla. flere sportskanaler.

Jeg har Fuldpakken = 65 kanaler; Her på begge pc'er er der kun 52 kanaler.

Har lige prøvet på en Mac-pc = samma resultat, kun 52 kanaler- altså der mangler 13 kanaler.

På min Mobiltlf. er alle kanaler intakte!

Testede også lige Edge; samme resultat-mangler de 13 kanaler. Afspiller ok i Windows 10.

Testede også lige Edge på den stationære pc hvor win.10 er opgraderet: her kan jeg ikke afspille YouseeTv&Film.

Prøvede også Firefox; efter installering af afspiller Verim. afspiller Firefox også; her mangler også de 13 kanaler.

Hvad sker der Yousee?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P