YouSee Tv & Film har igen fejl

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Oplever andre også at der nu igen er problemer med YouSee Tv & Film på computer i Internet Explorer? Det er et nyt problem der er kommet for kort tid siden. Når websiden åbnes vises kanalikonerne ikke, der vises kun grønne firkanter uden indhold. Klikkes på en af dem kommer fejlbesked om at siden ikke kan findes, og at den kan være flyttet eller fjernet.

Klikkes på TV-Guiden vises den, og så kan man godt afspille TV, men kun én gang. Alle link i guiden bliver inaktive efter at have afspillet en enkelt TV-kanal.

Hvis Edge-browseren i Windows 10 bruges, så vises kanalikonerne, og man kan vælge en kanal. Men ved afspilning vises kun sort skærm.

Der er tilsvarende problemer med serier og film.

Der er også problemer med at logge ud. Nogen gange må man lukke browseren og starte ígen og logge ind på YouSee Tv & Film, for derefter umiddelbart efter at logge ud. 

Jeg kan forstå på indlæg i TDC Forum at TDC har samme problem med deres TDC Play, som ser ud til at anvende samme tekniske løsning.

Hvis man bruger Firefox-browseren synes det at virke, men en bruger i TDC Forum rapporterer, at brug af Firefox ikke hjælper i TDC Play. Brug af Firefox kræver at Verimatrix ViewRight installeres.

Hvis ikke alle andre har problemet må det være noget lokalt i den enkelte computer, der kan ramme enkelte brugere.

17 Kommentarer

Hos mig virker det heller ikke for godt lige for tiden :)

Det virker heller ikke i Safari på mac. I app'en virker det til gengæld fint.

Vi har nøjagtig samme problem her i huset uanset hvilken af vores pc'ere eller browser vi bruger - vi har dog ikke prøvet Firefox.... Det er opstået idag efter en opdatering af Windows 10. Vi vil bare gerne se en film færdig fra i aftes....

Det virker i Google Chrome, har vi lige fundet ud af.

Jeg kan sige det har været et problem siden i mandags den 7 dsecember for flere brugere.

Link til anden tråd: http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Underholdning/Fejlmeddelelse-p%C3%A5-Web-tv-quot-Siden-findes-ikke-quot/m-p/7154#U7154

har selv prøvet samtlige browsere hvor intet virkede :)

Det virker hvis man går ind igennem TV-guide og klikker på links der.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har nu heller ikke oplevet problemer, men nu bruges der heller ikke PC, da det er langt nemmere at bruge en Tablet hvad enten man lige skal se på oversigten, eller når der skal ses noget, hvad enten det er en udsendelse fra Arkiv eller en Film, så gøres det via CC.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvis en teknisk medarbejder fra YouSee læser denne tråd, så foreslås det at vedkommende åbner YouSee Tv & Film i Internet Explorer 11 med F12-udviklerværktøjerne slået til, og logger på. Så får man besked om diverse fejl, f.eks. denne: Objektet understøtter ikke egenskaben eller metoden 'find', i javascript app.js. Den fejl vises ikke i Firefox, som så viser andre problemer. At noget med navnet "find" ikke virker, passer egentlig godt med den oplevede fejl, som netop går ud på at kanalerne ikke kan findes.

Nu er der sket en ændring hos mig. Har de mon rullet en opdatering af hjemmesiden tilbage?

Omdømme 3

Badge
Det kan se ud til at fejlen er rettet, da YouSee Tv & Film virker igen. Desuden er fejlmeldingen i F12-udviklerværktøjet forsvundet. Mon YouSee ikke tester deres websider på alle relevante platforme inden ændringer sættes i produktion?

Jeg bider mærke i "kanaler" vs "kanaler i arkiv". Nu bruger jeg ikke deres webtv så meget, så jeg ved ikke, hvem der kom først. Jeg antager det var kanaler i arkiv. Det blev så til kanaler - og er nu tilbage til kanaler i arkiv.

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Underholdning/Fejlmeddelelse-p%C3%A5-Web-tv-quot-Siden-findes-ikke-quot/m-p/7164#U7164

Omdømme 3

Badge
På startsiden kalder YouSee det nu for "Kanaler i arkiv", men indholdet er både liveTV og arkiveret TV - sorteret efter kanal som fremgår at fliserne.

Næste punkt på dagsordenen: Edge. Hvornår mon de får det til at virke i den browser igen? :)

Omdømme 3

Badge
Angående Edge er der her også en mulighed for en løsning hvis en teknisk YouSee-medarbejder læser dette. Start Edge-browseren, åbn YouSee TV & Film, aktivér F12-udvilklerværktøjet, log på, og start afspilning af en eller anden tilfældig kanal. Så vises sort skærm, hvorefter der ikke sker mere. Men kig på fundne fejl i F12-udviklerværktøjet. Her kan man finde bl.a. dette:

UGYLDIG ANMODNING - Anmodningen kunne ikke behandles på serveren på grund af ugyldig syntaks.

GET - [så følger en URL, der er udeladt her]

Unable to get property 'indexOf' of undefined or null reference

FORBUDT - Serveren forstod anmodningen, men afviser at udføre den.

(XHR): POST - [så følger en URL, der er udeladt her]

(Udeladelserne skyldes at det ikke vides om værdierne er de samme for alle, eller eventuelle konsekvenser hvis nogen klikker på dem.)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Logan skrev:

Næste punkt på dagsordenen: Edge. Hvornår mon de får det til at virke i den browser igen? :)

Hej 
  • 

Er det samme problemstilling i Edge? Altså det her med kanalikonerne ikke er der? 

Dette er en fejl vi er klar over nemlig og der arbejdes på sagen :D

• Kasper skrev:
    Er det samme problemstilling i Edge? Altså det her med kanalikonerne ikke er der? 

Nein. Dette problem er et helt andet - og det har stået på i længere tid. Her opstår der en fejl inde i selve afspilleren (cldasheverywhere.min.js).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har haft den samme fejl men nu virker det igen i internet explorer.

Flemming897

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P