Yousee TV & Film er kommet i v5.2.0 (build 4042) - apk download - v5.21 | YouSee Community

Yousee TV & Film er kommet i v5.2.0 (build 4042) - apk download - v5.21

Omdømme 2
Her er download til apk filen, for dem som har en enhed, som Yousee ikke har gidet sætte som kompatible i Google Play Store.

Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.2.0%20%28build%204042%29.apk  v5.21 download i bunden af indlægget.

Changelog fra Google Play:

- Tilføjet katalogoversigt over lejefilm- Forbedret brugergrænseflade for udsendelser i TV-arkiv- Opdateret og forbedret kanalside med populære og aktuelle programmer- OnePlus 2 fixNyhedsbrev så man altid er informeret om ny version: https://tinyletter.com/Erroneus

v5.21 udgave:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_5.2.1%20%28build%204045%29.apk

31 Kommentarer

Omdømme 1
Ok tak
Omdømme 1
Ja, det er det

Og du kan ikke styre det med din alm tv fjernbetjening, der skal bruges Gamepad muse funktion  ;)

Omdømme 1
Perfekt tak for info. Går udfra set orientation stadig er et krav
Omdømme 1
Virker, kan ikke se eller mærke forskel. (-:
Omdømme 1
Ikke endnu, men kan da prøve i morgen. (-:
Omdømme 1
Hej er der nogen af jer der har testet den nye version 6.1.0 på Shield (Android TV) med set orientation?

Fungerer det godt?

Omdømme 1
Vil sige mindst lige så godt.
Hos mig kan jeg ikke se forskel på om jeg bruger yousee app eller jeg chromecaster den fra tablet eller telefon. Ok på lang afstand, og så heller ikke mere.
YouTube(næsten alt) og Netflix ser meget bedre ud på shield .
Omdømme 1
hvordan er kvaliteten ift. hvis man smider det op via. chromecast fra telefon?

Omdømme 1
Fedt, det virker perfekt med Gamepad og set orientation app  

Mange tak for hjælpen  :):D

Ja brug din joypad eller sæt en mus/trådløst tastatur med trackpad til så forventer jeg at det virker. Det gør det hos mig 😉
Omdømme 1
Hmn, nu bruger jeg bare min alm fjernbetjening fra mit tv til at styre min shield.
Siger i at jeg skal bruge min gamepad så virker det? Eller skal jeg gøre andet?
Omdømme 1
Okay og er det også sammenlignet med hvis du bruger Google cast fra telefon til shield tv eller er det samme kvalitet
Har ikke prøvet 5.3.1 uden set orientation.

Men tror ikke det er et proble!m at skulle starte en ekstra app, hvis nVidia en dag fixer sleep problemet.

Vil dog lige nævne at dette er den "streaming tjeneste" jeg har med den ubestridt ringeste kvalitetopløsning.

Omdømme 1
Interessant. Men skal man bruge den ekstra App du nævnte for at få landscape mode eller virker det uden i nyeste?
Har nu prøvet 5.3.1 og den virker fint.

Nu kan jeg bruge højre joypad stick som Mouse controller.

Succes :)

Har ikke prøvet 5.3.1 endnu,men brugte "set orientation" app til at Force Landscape mode, så nu fungerer 5.2.1 på min shield TV boks. Der er dog lidt problemer med at vælge ,hvis jeg ikke har et pointing devices tilsluttet.

Omdømme 1
Den virker ikke på shield desværre.
Samme fejl som de andre.
Omdømme 2
Her er APK til 5.3.1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_yiuo.mobile.tv_5.3.1%20%28build%204284%29.apk

:)

Jeg mener, at jeg har fået den automatisk via googleplay.

Jeg har ihvertfald ikke ledt efter den.

Omdømme 1
Super. Har du et apk download link.
Hvorfor beskæftige sig med den udgave?

Jeg har da v. 5.3.1 (build 4284)

Og jheg har ingne problemer med de. Imt. utallige andre tidligere udgaver.

Bruger den på tablet Lenovo s6000 og phone Honor 6 (opgraderet).

Omdømme 1
Virker ikke på min shield.
Den vælger flere af gangen. Man kan ikke vælge en enkelt serie/film osv.
Den viser dog fuld skærm.
Som hvis du holder telefonen i hånden på den smalle led, så ca kun en tredjedel af skærmen bruges,resten er sort. Sætter du appen til at vise fuldskærm, så er resultatet et lille billed på ca 1/25 del størrelse i forhold til TV skærm.

Måske man kan fortælle appen at man har drejet skærmen, men jeg ved ikke hvordan.

Omdømme 7
Badge +7
Fisken1363 skrev:
Jeg har prøvet denne på shield TV, den virker men det ser ud som på en telefon , og jeg kan ikke dreje skærmen. Dvs grænsende ubrugelig.

Hvad mener du med, at det ser ud som på en telefon?

Besvar