Yousee TV & Film app - Problemer med at streame via Chromecast | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee TV & Film app - Problemer med at streame via Chromecast

Hej,

Vi kan ikke streame fra TV & Film app'en til vores Nvidia Shield TV medieafspiller via Chromecast.
Der skabes forbindelse, men når man forsøger at afspille en film bliver den bare ved med at stå og loade (cirkel som bare står og kører).
Der er prøvet fra forskellige enheder (mobil, tablets), men resultatet er det samme.
Yousee app er opdateret på alle enheder. Det samme er Chromecast.

Det underlige er at vi godt kan streame til Nividia Shield TV via Chromecast fra andre apps (fx DRTV, Youtube mv.) og der streames også fint musik fra jeres Yousee Musik app via Chromecast.
Så tænker at det må være jeres TV & Film app, som der er noget i vejen med.

Vores Nvidia Shield TV bruger Chromecast version 1.29.104695. Kan det være noget med at jeres app ikke understøtter denne (nyeste) version?

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej pips79

Når det kommer til Chromecast, så kan vi ikke give nogen garantier, når det handler om de, der er indbygget i bokse, tv'er mv.

Det kan fungere, men driller det, er det desværre begrænset, hvad vi kan gøre. Det skulle meget gerne fungere efter hensigten, hvis du har et Chromecast-stick. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej,
Kunne det alligevel tænkes at I kunne undersøge om jeres app understøtter den opdatering jeg nævner - version 1.29.104695 i stedet for at afslå det?

Jeg kan da se herinde, at vi ikke er de eneste, som har problemer og det må da være i jeres interesse at vi kunder melder tilbage, når ting ikke fungerer, som det burde. Så har I en mulighed for at optimere jeres produkter, så I ikke har utilfredse kunder :)
Synes virkelig at det er besynderligt, at andre apps med Chromecast understøttelse ikke har noget som helst problem med at loade. Ja sågar jeres egen Yousee Musik app virker.

Det burde vel ikke være meningen, at man skal til at investere i et Chromecast stik for at have gavn af Yousee Tv & Film app'en, når man næsten lige har købt en Nvidia Shield TV 2017 med Chromecast.
Mvh Pia
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke noget You see understøtter, (garanteres at det virker), kun den originale Chromecast.
Jeg har fuldstænd samme problem som forfatter af denne tråd. Kan ikke cast nogrt som helst fra yousee appen. Connector fint men når der skal afspilles noget står den bare og loader. Jeg har prøvet på en nvidia shield tv og sony tv. Alle andre app kan fint stream til begge dele. Yousee må snart se og komme ind i kampen....

Besvar