Spørgsmål

Yousee tv & film app // Kanal 4, 5, 6 og 9 problemer

Når jeg bruger appen og vil streame de ovenstående kanaler til enten mit 3rd eller 4th gen. Apple tv vil den ikke sende signalet videre, men alle andre kanaler har den ikke noget problem med.

Er der andre der har oplevet det problem og som evt har en løsning?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
BKGosvig skrev:

Når jeg bruger appen og vil streame de ovenstående kanaler til enten mit 3rd eller 4th gen. Apple tv vil den ikke sende signalet videre, men alle andre kanaler har den ikke noget problem med.

Er der andre der har oplevet det problem og som evt har en løsning?

Der er en del inde på facebook, men der ser det ud til at det er generelt alle kanaler incl film og serier.

Hvad siger den hos dig ?

Jeg kan iøvrigt godt, også Kanal 5
Jeg kan nemt se andre kanaler inkl film og serier
Det er kun de nævnte kanaler der er et problem, for det har mest været når jeg skulle se sport på kanal 5, 6 og 7 (kan lige undersøge om der er problemer på alm. kanaler)
Jeg kan ikke se Viasat golf på mit Apple TV - er det app'en der ikke virker ????
Appen virker, det er bare enkelte kanaler åbenbart.

Som svar til mit tidligere oplæg:
Kan jeg ikke streame alm tv fra de nævnte kanaler, så det er et problem på alle tidspunkter
Omdømme 5
Badge +5
Hej BKGosvig

Se mit svar her i denne tråd :)

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index2.html#post110023

Der er nogle løsningsforslag du kan prøve og ellers vil jeg anbefale at kontakte support :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)