Yousee tv/film app fryser | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee tv/film app fryser

Badge
Hej når jeg ser tv på min app på iphone/ipad fryser billedet

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Hej, er det en Live udsendelse den fryser ved? Nogen har sagt det ikke virker ved Live udsendelser, men andre skulle virke...
Omdømme 7
Badge +3
Det virker forøvrigt godt nok ved brug af andre Wifi end fra Yousee... 😮
Badge
Ja det er live tv som jeg streamer til tv med Lightning HDMI Digital AV adapter MD826ZM/A. Og jeg bruger mit Yousee mobil abonnement. Og det fryser efter kort tid og nr man vil prøve at få forbindelse igen skriver appen beklager der er fejl i øjeblikket.
Omdømme 7
Badge +7
Der understøttes ikke en kablet forbindelse, det skal være via Chromecast eller Airplay.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg prøvede lige at teste det, her virker intet på Telefon eller iPad, med brug af Yousee Wifi, den loader bare men intet vises, men jeg har lige set en hel fodbold kamp på mobilen, med brug af mit Fiber Internet, men ved ikke hvis mobil abbo bruges...
Badge
Det var så de 400kr. ?Kan nu ikke forstå det min søn har brugt det uden fejl og det virker med alle andre appś.
Og når jeg søger så finder jeg dette se link
https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-41/yousee-paa-farten-102206
Omdømme 7
Badge +7
Der er indtil flere svar fra You See på deres FB side at en kablet forbindelse ikke understøttes på App'en. Man kan være heldig at det virker, men der er ingen garanti for at det gør.
Badge
Nå men jeg havde ledt efter svar inden jeg investerede i kablet. Og fandt det svar du havde skrevet i linket ovenfor så jeg troede det virkede. Men skal man ikke lave et wifi hotspot til et appletv
Omdømme 7
Badge +7
Den tråd der linkes til er et år eller mere gammel. En ATV har både Wi-Fi og en RJ45 tilslutning.
Badge
Det er fordi jeg skal bruge det uden for hjemmet så jeg har ikke en wifi forbindelse.
Omdømme 7
Badge +7
Det er der på Mobilen, når der bruges Data deling. (Hotspot).
Badge
Så kan den finde datadelingen. Ok nå men jeg må sætte min crome Cast til igen. Det var bare nemmere med kablet
Omdømme 7
Badge +7
Når der bruges en Chromecast, så skal den forbindes til Wi-Fi, og enheden der bruges til Chromecasten skal være på den samme Wi-Fi, så det er ikke nok med bare telefonen og en Chromecast.
Har Haft samme problem som dig, ved at tv-appen fryser efter kort tid. Yousee’s support kunne ikke afhjælpe.
Har fundet en løsning, der virker, i hver fald på iPad og Iphone . Gå ind i indsillinger, og træk ned i venstre menu, og søg på “yousee”, og tryk på ikonet “yousee tv og film” og nulstil cashe , og indstillinger, ved at gør markøren grøn. Genstart derpå Ipad, og log på tv & film appen igen. Det virkede fir mig på begge mine enheder.
Husk at gå ind i indstillinger, og luk for nulstilling af cashe og indstillinger for appen, ellers skal du logge på hver gang. Du bruger appen.
Jeg prøvede lige at teste det, her virker intet på Telefon eller iPad, med brug af Yousee Wifi, den loader bare men intet vises, men jeg har lige set en hel fodbold kamp på mobilen, med brug af mit Fiber Internet, men ved ikke hvis mobil abbo bruges...
Har Haft samme problem som dig, ved at tv-appen fryser efter kort tid. Yousee’s support kunne ikke afhjælpe.
Har fundet en løsning, der virker, i hver fald på iPad og Iphone . Gå ind i indsillinger, og træk ned i venstre menu, og søg på “yousee”, og tryk på ikonet “yousee tv og film” og nulstil cashe , og indstillinger, ved at gør markøren grøn. Log derpå af på “Tv- & Film” appen. Genstart derpå Ipad, og log på tv & film appen igen. Det virkede for mig på begge mine enheder, og senere på min kones, og for andre med samme problem.
Husk at gå ind i indstillinger, og luk for nulstilling af cashe og indstillinger for appen, ellers skal du logge på hver gang. Du bruger appen.

Håber at det hjælper for dig. Lad mig høre ?
Omdømme 7
Badge +3
Det virker, jeg slukkede helt for telefonen og nulstillingede de 2 du siger, før jeg startede appen igen...
Tak til Sparbonde.

Havde samme problem, fulgte din vejledning og nu virker det igen ?

Har fundet en løsning, der virker, i hver fald på iPad og Iphone . Gå ind i indsillinger, og træk ned i venstre menu, og søg på “yousee”, og tryk på ikonet “yousee tv og film” og nulstil cashe , og indstillinger, ved at gør markøren grøn. Log derpå af på “Tv- & Film” appen. Genstart derpå Ipad, og log på tv & film appen igen. Det virkede for mig på begge mine enheder, og senere på min kones, og for andre med samme problem.

Håber at det hjælper for dig. Lad mig høre ?

Besvar