Spørgsmål

Yousee Tv & Film Android app hakker og pixelerer

Jeg har en Z28 Android TV boks, som kører rigtig fint, og det gjorde Yousee Tv & Film også til at begynde med.

For 3 opdateringer siden begyndte billedet i Yousee Tv & Film app'en pludselig at hakke (billedet fryser og lyden forsvinder i x antal sekunder) og pixelere.

Det er KUN på Yousee Tv & Film, at jeg har problemet. DR Tv, Netflix, Showbox, osv. kører perfekt.

Der er i mellemtiden også kommet en 7.1.2 opdatering til tv-boksen, men jeg tvivler på, at det kan have skabt problemet?

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
David

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej David

Jeg kan se at du mangler svar her, så lad os få sat lidt gang i tråden :)

Kører den boks trådløst eller med kabel? Det kan måske være ustabil forbindelse, så tjek dette hvis der køres trådløst evt. prøv at skifte kanal på din router. Ellers vil jeg måske prøve at geninstallere app'en.

Jeg håber at du har fået løst problemet.
Kører LAN. 100/5 Mbit forbindelse. Speedtest er kørt. Igen, kun Yousee app'en har problemet.

Jeg har geninstalleret flere gange også ældre versioner af Tv & Film.

Jeg har sågar factory reset'et TV boksen og flashet ny firmware. Intet virker.

Billedet hakker og pixelerer.
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Vi har muligvis en periodisk fejl og det er noget vi kigger ind i.

Prøv gerne som eventuel workaround at stoppe og starte et par gange, og se om det så ikke stabiliserer sig.
Jeg har samme problem på min Samsung Galaxy Tab S tablet. For en uge siden begyndte Yousee tv app’en at hakke og pixelere som om internetforbindelsen er dårlig. Det er den eneste app der volder problemer og jeg har testet hastigheden til 20Mbit.
App’en fungerer fint på min Iphone.
Kan I hjælpe?
Det kører perfekt her nu. Det eneste jeg er træt af, et at funktionen "start forfra" er forsvundet fra den ene dag til den anden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)