Yousee tv direkte på Ios 12.2 problem | YouSee Community

Yousee tv direkte på Ios 12.2 problem

Streaming af direkte yousee kanaler virker ikke på Ios 12.2. Der streames 1 til 2 minutter, og så fryser billede og lyd.
Testet på iPad 2018 og iPhone 6s.
Det virker hvis direkte tv streames via Chromecast!
Film og serier streames uden problemer.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Jeg prøvede lige at teste det i går, TV2 Sport virkede ikke, men med Eurosport 1 kunne man se det Live, selv om det var stoppet lidt, gik det igang igen, jeg har en af de nyeste iPhones...
Omdømme 7
Badge +3
Men i dag er den hel gal, efter 1 forsøg med at se Live TV, virker ingen Live kanaler derefter, på min telefon som også er fra Yousee...
Omdømme 5
Badge +6
Hej

Vi har lige testet det, men vi kan umiddelbart ikke genskabe problemet. Fortsætter det, så prøv gerne på en anden forbindelse. Derudover kan en sletning af app'en, genstart af enhed og geninstallation af app'en også gøre en forskel.

Håber det hjælper på det.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +3
Nu har jeg mulighed for at skifte til en anden forbindelse, det er med Yousee Wifi det ikke virker, men med mit Fiber net virker det OK, men ikke alle har 2 forbindelser, da det er ret dyrt!
Omdømme 7
Badge +3
Men Stefan, er du sikker på i testede det med iPhone's der er opdateret til ios 12.2? Før virkede det OK.
Omdømme 7
Badge +7
Men Stefan, er du sikker på i testede det med iPhone's der er opdateret til ios 12.2? Før virkede det OK.

Hej Jorn-Hansen

Vi tester altid på aktuel iOS version 🙂

Jeg er i øvrigt nysgerrig på om du og IvarMJ stadig oplever problemer med at afspille?

Besvar