YouSee tv app og Airplay på Apple tv 3!

Hej YouSee Forum! (første post)

Jeg er den glade TV bruger af YouSee.. normalt!

Når jeg forsøger at afspille airplay LIVE TV (youSee tv og film app) på Apple tv via. forskellige enheder (Ipad air, iphone 6) kommer jeg ikke længere end den roterende "loading" skærm (rund dims der snurer).

LIVE TV kan fint afspilles på ipad / iPhone uden airplay - ligesom IKKE LIVE TV sagtens spiles over airplay!

Igen, LIVE TV = virker ikke over airplay, PROGRAMMER (IKKE LIVE) virker fint over airplay!

Jeg har WIFI hastighed på over 30mbit, og kan UDEN PROBLEMER streame airplay indhold fra DR TV, Netflix og HBO (det tager under et sekund for indhold).

Nogen der oplever noget lignende?

PÅ FORHÅND TAK FOR HJÆLPEN TIL EN FRUSTRERENDE "BRUGER"

ps.: Yousee yder INGEN support på apple tv.

Kasper (@TDC)

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Vi har en tråd på forummet hvor dette svar måske er løsningen du søger? :D

• Hej Kasper,

Jeg har fuldstændig samme problem som berg sørensen....dette her har aldrig rigtigt virket for Jer.

Det ville være klædeligt, hvis du svarede på spørgsmålet, isf at henvise til en ubrugelig og meget gammel tråd, der IKKE indeholder de svar vi søger.

Alt andet virker fint via Apple TV. Hvorfor gør Yousee Tv ikke, og hvornår kommer det til at virke. Det er hårrejsende ringe og amatøragtigt af Jer, og mit abonnement hænger i en umådelig  tynd tråd.

I har holdt kunderne hen med sludder og intetsigende forklaringer vedr. dette problem i 1-2 år efterhånden. Det duer bare ikke. I lever i samme skal som I gjorde i de glade monopol dage, men de dage hører fortiden til.

Mikkel Rasmussen

Har præcis samme problem som dig, har lige købt det nye ITV , men det virker kun hver anden gang !!

Må desværre også bidrage med den samme ærgerlige meddelelse:

Yousse TV app'en vil bare ikke streames til Apple tv. Det sker at det lykkes ganske få gange, men langt de fleste gange hopper den bare meget hurtigt tilbage til app'en.

alt er opdateret, kører på samme netværk, og alle andre gængse børnefejl. Har 50 Mbit Yousee bredbånd. 

Kan nemt streame DR app, youtube og andre. Problemet opstår kun med Yousee app. 

Det er desværre en ret stor frustration herhjemme, og jeg håber at der snart findes en løsning. 

Hej!

Jeg står overfor valget om jeg skal købe det nye Apple TV til afspilning af Yousee.tv, MEN er der nogen der ved om app'en Yousee Tv&Film findes til det nye Apple TV?

MVH

Mads Jensen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Der skrives andet sted på forummet:

Vi har ikke planer om en app til det nye Apple Tv på nuværende tidspunkt, men vi understøtter naturligvis fortsat afspilning over Airplay 

Er der holdninger omkring det nye Apple TV herinde? Fordele og ulemper

MVH 

Jeg bruger chromecast det virker fint. Overvejer også en appel tv boks - virker den ikke til yousee play ? - gider nemlig ikke trække antenne kabler rundt i huset så boks løsningen er meget nemmere 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Inden jeg fik den nye boks, brugte jeg min ATV4 rimeligt meget til at se Yousee arkiv via airplay og ipad´en..

Airplay er stadigvæk ikke iorden virker kun nogle gange. Hvornår bliver det iorden ? Virker fint på hbo, netflex, viaplay, så nej det er jeres app der ikke virker som den er tiltænkt. Fatter simphelthen ikke at i vil ære det bekendt.
    Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Dette er kunde-til-kunde-forum. Det er derfor ofte en anden kunde, som svarer dig her :D

Det behøver ikke at være et app problem. Det kan være, at det du vil se er meget populært lige nu, og appen kan ikke få en minimums forbindelse til Yousee systemer. Mig bekendt kan Yousee streame i flere kvaliteter. Der er dog vist sat et rimeligt minimum. Der er derfor vigtigt, at din egen wifi og internet forbindelse er orden. Stiller f.eks. HBO ikke så store krav til wifi (hastighed og kvalitet) og internet som Yousee, vil du sikkert ikke se nogen problemer med HBO der.
    Ok prøver lige igen. Virker fint på ipad det er først når man vil se det på tv med airplay at det går galt ??
    Har nøjagtigt de samme problemer - det virker meget sjældent med airplay fra appen

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)