Spørgsmål

Yousee TV App lagger

Jeg har adgang til Cmore via Yousee App'en.
Glæden er dog ikke stor. Når Jeg vil se en film, så lagger billedet.

Dette gælder både for Yousee app på min 1 år gamle Samsung Smart TV og på min Apple TV 4K 5th. Gen.

Jeg sidder på en 300MBit internet linje, så burde bestemt ikke være hastigheden det er galt med.
Når Jeg streamer 4K film via Netflix app, er der ingen problemer.

Jeg kender ingen med et CMORE login, så har ikke kunnet checke CMORE's egen app. Om det er et CMORE problem eller Yousee App der har et problem. (hælder dog til det sidste)

Andre der har problemer med at billedet lagger?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Så er par serie afsnit fra C More i går fra App'en på Shield TV, den er stillet til 1080i@50 Hz, og har lige set efter i dag, og det ses uden problemer.
Hej radiomanden.
Hvor kan du se hvilken opløsning app'en bruger, syntes ikke jeg kan finde det nogen steder.

Tænker lidt, om det måske kan være fordi app'en prøver på at skalerer filmen op til 4K (har et 4K fjernsyn) og den ikke kan "følge" med.
Omdømme 7
Badge +7
App'en er adaptiv finder selv bedste kvalitet på den forbindelse der haves, hvilket på bredbånd altid er den bedste.
Hvis din ATV er 4K, så vil den Scale til den opløsning hvis den er stillet til det, hvis det ikke er 4K udstyr, så er det jo TVet der Scalerer da det jo ikke kan andet.
Så hvis din ATV er stillet til 2160p@50 Hz, så er det korrekt.
ATV'en står til 4K. Prøvede for sjov at sætte den til 1080 opløsning, bare for at prøve det. Men det blev laggen kun meget være af.
Det der er mystisk er at lagger både på ATV'en og hvis jeg bruger yousee app direkte på tv'et.

Hvis der er nogen med et 4K tv der kigger med på denne tråd, må I meget gerne give et svar om det fungere på jeres 4K tv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)