Yousee tv android app - grønt billede | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee tv android app - grønt billede

Hejsa.
Har lige installeret min nye telefon idag, det er en google pixel 3a, men når jeg starter en udsendelse på den, så er billedet helt grønt, man kan se filmen bagved gennem det grønne.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at fjerne App'en og Bent den igen.
Hvordan er billedet med f.eks You Tube, eller anden film/TV App.?
Har prøvet at fjerne og installere igen osv osv, billedet fejler ingenting, i youtube, dr tv eller andre former for apps med video
Kører din telefon med Q beta eller Pie?
den har android 9 Pie, men min tidligere pixel 1 har ikke problemet og kører med samme version android
Jeg har har samme problem på min pixel 3a. Geninstallering virker ikke.

Også android 9 Pie.
Omdømme 7
Badge +7
Android er fragmentereret. Der er for meget forskelligt hardware i brug. Det gør det svært at lave en app med grafik, som virker ordentligt på alle enheder. Nogle udviklere har kæmpe budgetter og kan understøtte alle GPUer, men andre begrænser sig til de populære.
Android er fragmentereret. Der er for meget forskelligt hardware i brug. Det gør det svært at lave en app med grafik, som virker ordentligt på alle enheder. Nogle udviklere har kæmpe budgetter og kan understøtte alle GPUer, men andre begrænser sig til de populære.
Dine argumenter holder ikke vand.

Yousee har rigeligt budget til at holde deres app opdateret til at være compatibelt med den nyeste version af Android.

Det er i Yousee's egen interesse at deres app virker på flest mulige platforme.

Jo længere tid der går jo flere brugere vil være komme til at bruge Android 09 (pie).

Til sidst vil alle android brugere ikke kunne bruge appen.

Hvad enten det er yousee's app eller en af deres underleverandører der har problemer her er underordnet.
Det er i Yousee's egen interesse at få det her løst så hurtigt som muligt.

Mht. hardware er det igen ikke et argument, da det er de forskellige apps ejere der skal tilpasse sig android styresystemet. Så er det derfra styresystemet der snakker med hardwaren.

Appen skal altså opdateres til at virke med Android 9.

Det er absolut ikke for meget at forlange af en virksomhed som Yousee. Ellers må de lukke op for at man kan bruge en anden app til at streame.
Virker nu igen på pixel 3a efter denne uges opdatering af app'en.

Besvar