yousee tv

Det virker helt uforståelig på mig at en virksomhed som yousee kan love kunder der har deres tv pakker hos dem at de kan ses på deres computer smartphone osv. Og så give et produkt i så dårlig kvalitet det er helt umuligt at se noget som helst i en mnimum af kvalitet billedet går i stå stort set hele tiden og et program tager den dobbelte tid da der hele tiden skal starters forfra.
Mit forslag må være at TDC trækker dette produkt tilbage og kommer igen når der er et minimun af kvalitet
Med en ikke særlig venlig hilsen Ib Nielsen

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ved ikke hvad der opleves, men det virker som det skal, på Telefon og Tablet, tilpasser uden problemer den Stream hastighed (kvalitet) der er tilgængelig.
Omdømme 5
Badge +3
Det er muligt, at ens hardware i mobil/pc ikke er helt oppe på beatet. Hvilket kan medføre hakken og ikke så god kvalitet.
Derudover så er det rigtigt, at app'en en gang i mellem ter sig mærkværdigt. Bl.a. med uventet stop af app'en. Eller korte stop med deraf kortvarig ringe kvalitet, som dog hurtigt bli'r bedre.
Desuden sker det engang i mellem, at syncroniseringen af lyd/billede ikke stemmer helt. Her hjælper en genstart af kanalen for det meste.
Men som det kan læses her og andre steder. Så har YouSee haft det svært for tiden. Med en hel masse problemer med Mit YouSee, billedkvalitet på krypterede kanaler og mange andre ting.

Det virker som de ikke er gearet til sammenlægningen med TDC og ændringen til 450 Mhz(tv).
Desværre ! :(
Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)