Yousee tror jeg er i udlandet


Hejsa

Jeg får følgende melding når jeg vil se tv "Du kan desværre ikke se indhold, mens du er i udlandet"

Det fungerer fint når jeg er på wifi, men når jeg er på mobilnetværk får jeg som sagt fejlen.

Telefonen (OnePLus 2) er på Nettalk (TDC net), så det burde være en kendt IP adresse.

Så kære Yousee, hvad skal jeg gøre?

Henrik

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • 

    YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

     
    Du er ikke den eneste med problemet, se Yousee app mener jeg er i udlandet

    Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

    Åbningstiderne er: hverdage 8.00-20.00 - fredag til 16.30

    Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

  • Slå dit VPN fra :)

    Bruger ikke VPN. Ellers tak for tip.

    Oplever du stadig problemet? 

    Vh Morten

    Også på oneplus 2 her. Havde samme problem men nu er det væk. Til gengæld er det erstattet af et nyt problem hvor appen crasher straks den åbnes.

    Besvar

      • :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)