Spørgsmål

YouSee radio og tv applikation fryser

Når jeg benytter YouSee radio og tv applikation og ser tv på min iPad begynder billedet nogle gange at fryse. Hvis jeg lukker tv programmet ned og starter på ny, virker det igen. Har kontaktet kundeservice, og han sagde at man kunne gå i en YouSee butik, og de kunne lave noget ved ipaden der modvirkede denne fejl.
Kan i hjælpe mig med denne fejlrettelse.

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Noget tyder på, at problemet ligger hos Yousee. For mange bruger muligheden på samme tid. Flere klager over ens problemer med forskellige enheder. Det eneste du kan gøre selv, er at slette din app og lægge den ind igen. Er der flere apper, som virker dårligt på samme tid, kunne du overveje at nulstille din tablet. Det var jeg nødt til med fruens tablet.
Det er ikke din iPad der fejler noget. Det er youSee der ikke fungerer. Har samme problem på android, PC og iPad. Mærkeligt at youSee reklamerer med alle deres fordele, og det så ikke fungerer. Ser mig om efter anden leverandør.:@
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Slangefar skrev:

Noget tyder på, at problemet ligger hos Yousee. For mange bruger muligheden på samme tid. Flere klager over ens problemer med forskellige enheder.

Yousee holder det da så godt nok hemmeligt.

Intet på driftsstatus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P