Yousee Play Website Login problem

• Deltager
  • 2 kommentarer
Lidt irriterende, men efter Jeres opdatering bliver man redirected til http://tv.yousee.dk/

Når jeg prøver at logge ind der sker der ikke noget. Jeg får ikke fejl, emnerne (div. kanaler) er stadig låst og forventer login. Når jeg så klikker på Support, kan jeg se jeg ER logget ind, Så det virker somom der er noget af authentification'en der ikke virker som det skal. Jeg bruger Chrome, men problemet er der også på IE.

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Samme problem her.

Det her bliver mere og mere til grin. Yousee vil gerne tilbyde en moderne platform, men der er kontant problemer med deres web løsninger.

Jeg kan umiddelbart godt logge ind, men deres afspiller er ikke kompatibel med min computer, så jeg får heller ikke så meget for mine penge.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Jeg oplever også problemer (bruger Windows 8.1), men hvis browseren "Firefox" anvendes kan man godt logge ind, og så virker siden. Men når man logger ud er det kun delvis, åbner man en anden YouSee-side, f.eks. YouSee Forum, er man ikke logget ud alligevel nede på selve siden, men man er logget ud oppe i den grønne bjælke øverst.

Firefox virker sammen med Verimatrix ViewRight, og derfor kan webTV, film og serier godt afspilles i Firefox. Det er gratis at hente og installere Firefox. Den kan installeres både i Windows 7, 8.1 og 10.

Hvis det er en Apple Mac eller en Linux-computer kan jeg desværre ikke bidrage med oplysninger.

Synes bare det er lidt kikset af Yousee at de åbenbart ikke understøtter de 2 mest brugte browsere. Og/Eller ikke har gennemtestet deres site på de ovenstående browsere.

kan logge ind på næsten hele yousee siden lige med undtagelse a yousee tv&film og bruger firefox som de tilråder

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Fjern alle cookies i firefox der har noget med yousee at gøre, genstart firefox og prøv igen. Det klarede det for mig.

Yousee har ændret yousee play til tv.yousee.dk men brugte samme cookies, hvilket skabte problemerne.

Omdømme 1

Nå der var jeg for hurtig, kan logge ind nu, men da jeg prøvede en tv kanal fik jeg sort skærm og nu kommer der ingen tv kanaler frem.

Suk.

Nu fik jeg hul igennem ved dit forslag 
  •  og ser ud som om det virker i IE. I Chrome får jeg:

Bedre men helt ærligt, Stort firma som TDC burde da sådan set understøtte Chrome, efter min mening...

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)