Svar

YouSee Play virker ikke på Firefox

Jeg har nu installeret Firefox, som er hvad YouSee foreslår når jeg prøver at køre play i Chrome (jeg er både fortørnet og forarget over, at det kan være så svært at få lavet en løsning til et produkt!!!). Jeg har installeret flash osv - so far so good. Men, ved afspilning kommer denne fejlmeddelelse. Betyder det så, at Yousee Play heller ikke virker på Firefox, eller er der noget jeg har overset, eller skal jeg bare blive ved med at installere browsere til lykken vender... ;)

[img]318iBB91EEA2A94BB70C.PNG[/img]

icon

Bedste svar af Vilhelm 23 september 2015, 18:10

YouSee's streamingtjeneste fungerer sædvanligvis udmærket i Firefox. Jeg har ingen problemer.

Den anførte fejl kan skyldes flere ting, der næppe har noget med YouSee's løsning at gøre.

Fejlen kan skyldes en udvidelse eller et tema i Firefox. Det kan man afprøve ved at starte Firefox i fejlsikret tilstand. (Hold Shift nede, når Firefox starter). Plugins som fx Verimatrix Viewright deaktiveres ikke derved.

Problemet kan også skyldes at hardware-accelleration er slået til, men at driveren til grafikkortet ikke kan magte det. Enten skal driveren opdateres, hvis det er muligt, eller også skal man i Firefox' avancerede indstillinger slå hardware-acelleration fra.

Se original

8 Kommentarer

Ups  - glemte lige - kører win 7

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Jeg har afprøvet YouSee Play på både Firefox og Internet Explorer i både Windows 7 og Windows 8.1, og det virkede i begge browsere begge steder ved afprøvningen. Men erfaringen viser, at der optræder periodiske fejl, så nogen gange virker det ikke. Men prøver man igen, enten med en anden browser, eller efter genstart af browser eller computer, virker det som regel igen.

Det er også oplevet med webTV i YouSee Play, at én kanal ikke virker, men at en anden ikke fejler noget.

Men umiddelbart synes Firefox at give færre problemer end Internet Explorer. Problemerne synes navnlig at stamme fra den afspiller, der benyttes - "Verimatrix ViewRight Web" - som TDC også benytter i TDC Play, og med tilsvarende problemer. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
YouSee's streamingtjeneste fungerer sædvanligvis udmærket i Firefox. Jeg har ingen problemer.

Den anførte fejl kan skyldes flere ting, der næppe har noget med YouSee's løsning at gøre.

Fejlen kan skyldes en udvidelse eller et tema i Firefox. Det kan man afprøve ved at starte Firefox i fejlsikret tilstand. (Hold Shift nede, når Firefox starter). Plugins som fx Verimatrix Viewright deaktiveres ikke derved.

Problemet kan også skyldes at hardware-accelleration er slået til, men at driveren til grafikkortet ikke kan magte det. Enten skal driveren opdateres, hvis det er muligt, eller også skal man i Firefox' avancerede indstillinger slå hardware-acelleration fra.

har samme problemer men det er en gammel fejl google chrome virker ikke med yousee play

nu har jeg jo en mac computer og kører normalt med safari .. men ak hvornår får i opgraderet jeres plugin

så det ikke går ned så tit.. og et andet ønske er bedere kvalitet på live tv programmerne..

har 100 mbit så det skulle da ikke være noget problem at få det i højere opløsning..

mange af dem ligner gammel analog tv med  atmofæriske forsyerrelser

Efter jeg slog hardware acceleration fra, virker det - tak for hjælpen og god aften :)

YouseePlay virker heller ikke på Firefox på min MacBook Pro med den seneste OS X El Capitan og seneste Flash Player instaleret. Heller ikke efter genstart og efter start i fejlsikret tilstand !

Viker derimod fint i Google Chrome.

stiansen skrev:
YouseePlay virker heller ikke på Firefox på min MacBook Pro med den seneste OS X El Capitan og seneste Flash Player instaleret. Heller ikke efter genstart og efter start i fejlsikret tilstand !

Viker derimod fint i Google Chrome.

Har nøjagtigt samme problem efter opdatering til El Capitan

YouSee påstår, at de har testet på en Mac med El Capitan og at det virker fint hos dem.

Jeg kan hverken få det til at fungere i Chrome, Firefox eller Safari på en Mac.

Hvad pokker gør man så...?

Et eller andet er der så sket siden i går, for i dag virker det på min Firefox ! :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)