Yousee Play virker ikke i fuld skærm visning, på min Samsung Galaxy Trend Plus S7580

Hejsa.....

Jeg har et meget stort Problem med Yousee Play , når jeg vil se mine live tv kanaler på min mobil starter de fint nok i den lille skærm, men så snart jeg gør den stor så det skal fylde hele skærmen , går den i sort og Appen lukker ned, Det ville være meget rart at man kunne se det på hele skærmen ,er det noget som i får fixet ?

Yousee Play virker ikke i fuld skærm visning på min Samsung Galaxy Trend Plus S7580, går i sort og lukker appen ned det sker hver gang......

Telefonen kører med Android version 4.2.2 som er den nyeste til min mobil Samsung Galaxy Trend Plus S7580

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Bent1955

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg synes ikke jeg har hørt om den der problemstilling før her på forum. Har du prøvet at af- og geninstallere app'en? Det er altid et godt sted at starte. Hvis det ikke virker, skal vi have meldt det videre, så vi kan teste det og så skal du kontakte os via følgende kontaktmuligheder.

/Kasper 

Der er mange der har det problem, jeg har det også selv , bruger også 4.2.2 på Medion smartphone.

mvh

Cod

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)