Yousee play virker ikke i dag

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Er der andre end mig der oplever, at det kun er trailerkanalen der virker på Yousee play/ web-tv ude, siden middag cirka?

I det hele taget har jeg brugt web-tv ude den sidste uges tid, med meget blandet fornøjelse, der er ufattelig mange genstarter, indtastninger af brugeroplysninger, udfald o.s.v. Det er virkelig ikke noget der bør betales penge for, dertil er kvaliteten alt for ringe.  

Har prøvet på pc, ipad og android alle med samme resultat. 

9 Kommentarer

Virker heller ikke på min nye tablet og ligeledes kun trailerkanal..

Heller ikke på PC

Er der stadig problemer?
Kan nemlig også kun se Demo kanalen i dag :-(
Virker fint på ios og pc her.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Den er helt gal her. Siden indlæses ikke ordenlig og jeg kan ikke logge ind.

Yousee kan åbenbart ikke håndtere der er håndbold i tv'et...

Er antenne forenings kunde, og burde igennem denne have adgang til TV på mine enheder. Desværre kan jeg ikke få lov til at vælge andet end Demo kanalen. Mangler jeg at oprette et eller andet?
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du logger ind med dit Yousee id og du ikke får de kanaler du skal have, så lyder det til at deres system ikke har registeret dig korrekt.

Prøv at tjek på MIt yousee, om du står registeret med din tv pakke derinde, men under alle omstændigheder bliver du nok nød til at have fat i supporten.

@F10491  Prøv at kør en systemtest og se, om de kanaler du burde have adgang til, fremgår af listen:

http://yousee.dk/systemtest

Har helt samme problem både på iPad og bærbar pc ...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)