yousee play virke ikke på pc

• Udforsker
  • 42 kommentarer
fat ikke hvorfor yousee play ikke brug det samme som netflix

Microsoft Silverlight-plugin det virke som det skal

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
YouSee Play (som nu hedder YouSee Underholdning) virker hos masser af kunder.

Men ønsker man hjælp, hjælper det ikke at brokke sig. I et forum som dette, må man give nogle oplysninger, fx om sin computers styresystem, om hvilken  browser man bruger, om man har den rette plugin (Verimatrix Viewright 3.6.0.0, og man kan fortælle hvad der sker når man klikker på noget man vil se, og om man selv har forsøgt at løse problemet. Har du fx prøvet at løse problemet med denne vejledning: http://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/loes-problemer-med-tv-paa-din-computer ?

mangle tak for link det prøve jeg
Download browseren Safari - det hele virker på den - og den er hurtig.

Jeg kunne ikke få YouseePlay til at virke på hverken IE, Crome eller Firefox - prøvede alle forslag fra sitet her og andre sites. Intet virkede - der er blokeret helt for npapi. Men med Safari kører det fuldstændig glat. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

AlexandersMor skrev:
Download browseren Safari - det hele virker på den - og den er hurtig.

Jeg kunne ikke få YouseePlay til at virke på hverken IE, Crome eller Firefox - prøvede alle forslag fra sitet her og andre sites. Intet virkede - der er blokeret helt for npapi. Men med Safari kører det fuldstændig glat. 

Jeg har ingen problemer med Firefox eller IE 11 (som også findes på Windows 10).

Disse browsere blokerer ikke for NPAPI-plugins.

Du er heldig, at det virker - bare det var mig :-) .

Jeg har forsøgt at aktivere alle steder, man skal aktivere. Slettet mapper og geninstalleret og så videre og så videre. Stadig sort skærm med Firefox. IE 11 lukker ned, hver gang har prøver at afspille YouPlay. 

Jeg har på flere sites læst, at Firefox vil først gøre det sværere at køre npapi - senere blokere det helt fuldstændig som Crome. Lidt irriterende, at man ikke selv kan få lov at bestemme sikkerhedsniveauet - hvad angår plugins - på egen pc. 

Jeg håber, at YouSee finder en løsning, der som - f.eks. NetFlix - kan køre alle vegne og uden den ustabilitet, jeg synes har præget YouSee over en meget lang periode. 

Men nu kører det i det mindste på Safari - måske så længe det varer :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg kører Firefox på både min stationære PC og bærebare ditto. Ingen problemer med YouSee Play.

Omdømme 3

Badge +3
Når du bruger Firefox, skal du installere Adobe Flash Player. Kan hentes gratis på nettet.

Omdømme 3

Badge

joern skrev:
Når du bruger Firefox, skal du installere Adobe Flash Player. Kan hentes gratis på nettet.

Adobe Flash Player er udmærket til mange ting, men den bruges da ikke til afspilning af YouSee-indhold. Det sørger Verimatrix ViewRight Plugin for.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

joern skrev:

Adobe Flash Player er udmærket til mange ting, men den bruges da ikke til afspilning af YouSee-indhold. Det sørger Verimatrix ViewRight Plugin for.

Du kan godt ha' ret. Chrome er født med Flash Player. Det er Firefox ikke. Du har nok ret i, at det ikke hjælper meget ved YouSee Play, men er nødvendig, hvis man bruger hastighedstesten.

Beklager, at jeg blandede tingene lidt sammen.

mange tak for tips det ville jeg prøve det lyd godt har nemlig også prøve IE, Crome og og intet virke for mig og har ikke gjordet det lige fra start af jeg har brugt det men det skal da prøve og ser om det kan virke for mig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)