Svar

YouSee Play Tv virker ikke (sort skærm)

Hej.

Jeg har problemer med at se YouSee Play Tv, efter den seneste store opdatering til Windows 8.1.  Jeg får blot sort skærm.

Jeg ved ikke, om det er opdateringen der har forårsaget det, men det har i hvert fald virket før opdateringen.

Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere ViewRight Web PC op til flere gange, men det hjælper ikke.

Jeg har prøvet fra både Chrome og IE, men det hjælper ikke.

Hvis jeg forsøger at se Web-tv fra en PC med Win. 7 eller fra tablet, så er der ingen problemer.

Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

icon

Bedste svar af Erroneus 23 november 2014, 21:10

Så fandt jeg sq en løsning, der virker for mig på Windows :)

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og prøv igen

Se original

39 Kommentarer

Nu er jeg kommet problemet lidt nærmere. Jeg kan godt se jeres YouSee Play trailerkanal, men det er også den eneste kanal jeg kan se. Jeg har læst lidt på jeres Facebook-side, og har netop fundet et post fra en anden kunde, som har nøjagtigt samme problem som jeg:Alle kanaler kan ikke ses, på nær YouSee Play Trailerkanalen. Vedkommende har også prøvet at af- og geninstallere plugin. Det lader altså til, at der er noget generelt. Her er linket til Facebook-indlægget, hvor kunden oplever nøjagtigt det samme som jeg:https://da-dk.facebook.com/youseedanmark/posts/744024172346144

Har du tjekket "Programmer som ikke virker samtidig med Verimatrix"-tråden? Trailer-kanalen er nemlig undtagelsen.
Efter Microsoft opdaterede windows 7 på min pc, har jeg ikek kunnet se andet en Yousee Trailer kanal.

kan være en tilfældighed, men var efter denne onsdag at jeg prøvede at se tv på min pc.

Jeg havde ikke tjekket den tråd, men der har jeg nu.
Jeg har ingen optageprogrammer på min pc.

Synes også det er mærkeligt, at der pludselig er flere der har fået problemer med det og tilsyneladende kun kan se trailerkanalen. Det er vel næppe tilfældigt.
Jeg kan efter en større windows 8.1 opdatering igår heller ikke få lov at se nogen kanaler...bare sort skærm :manfrustrated:

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Samme problem her.

Kører Windows 8.1 64bit.

samme problem x3 alle husets computere kan ikke vis yousee play efter sidste update

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg prøvede at fange deres opmærksomhed via Facebook, men indtil videre har de ikke fanget at det er et mere generelt problem.

https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/10205410095470585

Hver gang YouSee ikke oplever fejlen hos dem, så mener de ikke, at der er noget galt. Heller ikke selvom vi er flere der pludselig oplever problemet.

Har du prøvet at skrive til dem på Facebook, at de programmer de mener du kan slå fra, at du ikke har sådanne programmer kørende?

Har du mulighed for at spørge dem på Facebook om, om de også kan prøve på en maskine med Windows 8.1 med seneste nye opdatering?

For så vidt jeg kan se, så skriver YouSee i tråden, at de har testet på en maskine med Windows 8. Det er jo ikke helt Windows 8.1.

Jeg har fundet yderligere to posts på Facebook, hvor folk oplever samme problem - selv på en MAC!

Utroligt nok har YouSee stadig ikke indset, at problemet er generelt:

https://da-dk.facebook.com/youseedanmark/posts/744506525631242

https://da-dk.facebook.com/youseedanmark/posts/744530172295544

Omdømme 1

Jeg har en anden Windows 8.1 maskine, som er fuldt opdateret og som ikke er ramt af problemet, så det er ikke noget der rammer alle 8.1 maskiner, men det er tydeligt at nogle maskiner, både 8.1 og 7 er påvirket af noget som er sket over den sidste uge.

Jeg har skrevet, at jeg ikke har nogle af de blacklisted programmer kørende, men tror supporten hos dem er smuttet på weekend :)

Det gør det blot endnu mere mystisk, at det ikke er alle maskiner med disse styresystemer, der er ramt. Har selv en med 7 som heller ikke er ramt :@

Deres support på Facebook, lukker vist kl. 22.

Glemte at skrive at jeg havde Windows 7 64bit på begge maskiner.

Har ikke Windows 8, så kan desværre ikke afprøve den.

Men da det jo er søndag, sker der nok ikke noget idag ej heller nogen fra support som skriver her, førend imorgen.

Må rykke ind i stuen for at se F1 idag :P

Det samme her. kører win 7.

Ja, det har stået på meget længe. Det er jo underligt at Yousee ikke er i stand til at finde en løsning. Der er jo ingen problemer med at se f.eks. DR TV, YouTube, Netflix mm.

Måske er de ikke dygtige nok!

Omdømme 1

Så fandt jeg sq en løsning, der virker for mig på Windows :)

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

Det virkede også for mig på Windows! Virker nu både i Chrome og IE.

Fantastisk! Tak for hjælpen.

Hvodan fandt du forresten ud af, at det var den vej man skulle gå?

Omdømme 1

Jeg arbejder med IT til dagligdag og derfra ved jeg at programmer, plugins osv. gemmer data i disse områder af Windows. Så jeg tænkte at måske ville det hjælpe at rydde ud i de her data, så de kunne blive oprettet på ny af pluginet og det viste sig at være helt rigtigt.

Dermed kan man konkludere at den ikke rydder ordenligt op, når man afinstallere det, men det er nu ikke unormalt for programmer, desværre :)

Men nu har vi en løsning, der ser ud til at virke, i hvertfald for Windows brugere. Det kunne tænkes at noget lign. kan være en løsning for Mac brugere, at lign. data ligger opbevaret et sted i MacOS, men jeg kender ikke nok til MacOS og hvor den placering kunne være.

Nice. Du avancerer til sort bælte. :D Det virker

Virker også for mig nu. Tak! :D

Nu skal jeg så bare have fixet den YouseePlay app på min tablet....

YouSee Play Tv-app'en på iPad, lader også til at være et generelt problem. Bare se på Facebook, hvordan folk raser...

Heller ikke den fejl, kan YouSee genskabe. De må have nogle meget specielle udgaver af diverse styresystemer på deres enheder, da det altid virker inde hos dem :D

Virker også på vores pc'er med Windows 7 64bit.

1000 tak for hjælpen.

Det virker også her!

Har haft samme problem siden sidste opdatering.

Virker til at den gamle version måske ikke bliver afinstalleret ordentligt, siden at sletning af de filer løser det.

Mange tak forhjælpen!

Brugt denne fra et tidligere svar

1. Luk alle browsere.

Virkede perfekt - tak for hjælpen....
@yousee - skidt at i ikke kommer med jeres respons på dette problem.....

Kan ikke få min Samsung Tablet med Android 4.4.2  til at virke med YouSee Play TV.

App'en starter,men når jeg trykker på play kommer der en meddelse, enten "Der er ingen netværksforbindelse. Undersøg om din enhed har adgang til internettet" (Den har forbindelse) eller også meddelsen "Der er opstået en uventet fejl 1"

Er der nogen der kan hjælpe?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P