YouSee Play Tv virker ikke (sort skærm) | YouSee Community
Svar

YouSee Play Tv virker ikke (sort skærm)

Vis første besked

39 Kommentarer

Kan vi ikke få web-tv tilbage, det virkede.
Hvor ligger  mappen %appdata% ?

Jeg kan finde den under C:UsersUserAppDataRoaming? Er det den?

Jeg kan ikke få det til virke med Kør(Windows knap + R). Jeg bruger Windows 7

Omdømme 2
Badge
Ja, det må være den du kan finde der. Hos mig ligger den også i Roaming-mappen.

Omdømme 2
%appdata% er ikke en mappe, det er en system "genvej" som peger på C:Users<bruger>AppDataRoaming mappen, så ja du har fundet mappen Romaing i Appdata, hvilket %appdata% referer til.

Jeg har prøvet at slette begge mapper betegnet Verimatrix, men der er stadig sort skærm, også hvis jeg genstarter PCen.

Jeg har også set under kørende processer under Joblisten, at ingen af de kørende processer, umiddelbart generer Verimatrix. Desuden har jeg slået min BG Firewal og antivirus fra, men heller ikke det hjælper.
Så hvad kan det så være?

Problemet er opstået efter sidste Windows 7 opdatering

Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. Den version 3.3.0.0 jeg kører på Win.8.1 virker ok.

Prøvede så på min bærbare PC med Win7 at køre Blockbuster - som sagde at jeg skulle have ny Player - ViewRight v. 3.6.0.0 og siden da har det ikke virket på min bærbare PC. 

Har haft kontakt til Yousee Udvidet Support som prøvede flere forskellige ting af på min PC men intet hjalp; har senere også prøvet at fjerne mapper som beskrevet andet sted men intet hjælper.

Kom nu igang - Yousee. 

DR-Tv, Youtube, AndroidFreeTv og mange andre virker ( tænker også på Mobilen) - hvorfor så ikke det vi betaler i dyre domme for = Yousee.

Det er lykkedes mig at finde årsagen tilat jeg fik sort skærm på TV i Yousee Play. Jeg bruger Bullguard som Virusprogram. Ved at slå Parental Control fra, så virker TV igen.

Bernbutt skrev:
Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. 

Hvorfor mener du, det er Yousee der har opdateret programmet ViewRight, når det ikke er dem der ejer det program?  :S

majah skrev:
Hvorfor mener du, et er Yousee der har opdateret programmet ViewRight, når det ikke er dem der ejer det program?
Det er Yousee, som distribuerer det (det er også tilpasset deres tjeneste). De tvinger os faktisk til at opgradere, når man benytter deres nye youseeplay :-)

Ang. ViewRight og opdatering står det for Supporterens udtalelse.

Har nu også fået min bærbare pc win7 til at virke; Slog automatik fra i AVG antivirus + fjernede AD Defender ( det var slået fra) Efter det virkede YouseePlay&TV; prøvede så igen at slå automatik til i AVG og stadig virkede YouseePlay&TV - aktiverede Adblock Plus i Chrome og det kører stadig.

Jeg har forsøgt uden held, og kan se trailerkanalen som all andre. Er der komme en general løsning?

Sidder på win 7, 64 bit, java8, vermiax 3,6

Hej.

Klokken 18:02, 19:02 og 22:02 hver dag. Er man helt sikker på at man bliver smidt af yousee play.

Sådan har det været de sidste par år. dog er 19:02 en frisk ny fejl fra yousee. Endnu en mere til samlingen.

Og det vil helt sikkert ikke blive bedre, da yousee går og reklamerer for alle i denne boligblok nu kan se yousee

tv via pc. Jeg ved ca. 6 lejligheder har bredbånd via yousee. Som derfor nok også har samme problem som jeg.

+ de 18 andre som nu kan få samme adgang som jeg har nu. Den eneste forskel er, jeg lige betaler for

internetforbindelse kr 269 internet + kr 459 tv-pakke om måneden.

Hvad med at få det op at kører. Inden man sætter flere skibe i søen!..

Derfor har jeg ikke skrevet yousee med stort. For mange børnesygdomme.

Ja yousee har så sandlig bevist at deres "nye forbedret" udgave af deres webtv er alt for ustabilt...kom hjem fra arbejde og har forsøgt at se TV2 uden held....kan ikke engang logge ind....

Hvis nogen fra Yousee læser dette, så vær venlig at skifte tilbage til det gamle system..det var mere pålidligt......

EDIT: Interresant.....håndbold kampen er overstået og jeg kan logge på .....noget siger mig at Yousee stadig ikke har styr på at have kapacitet nok på deres webtv del.......og det er ret sigende at mange andre har oplevet problemer (se yousee's facebook side) med webtv mens der var håndbold......

hvis bare jeg kunne få de kanaler jeg vil ha' fra en anden udbyder så fik det møj ys et kæmpe spark, men de har jo ekskusiv aftaler ://

-Har ikke set web-tv siden det blev en del af ys-play

Hverken på firefox eller chorme virker det forbandede banan

Hvad er mulighederne for et class-act søgsmål? Er der nogle advokater her? Vi HAR betalt for det!

Besvar