yousee play tv på chromebook

Hej

Er det overgivet muligt? Hvis man går ind via hjemmesiden skal man installere et Windows promgram, hvilket jo ikke kan lade sig gøre.

10 Kommentarer

Omdømme 2
Det er ikke muligt så lang tid de bruger en løsning der kræver et plugin.

Der skal skiftes over til at bruge HTML5 eller Yousee skal lave en app til Chrome som, før det vil virke på en Chromebook.

Hmm, nullerne har lige haft ringet og sagt at de gerne vil have deres browser plugins tilbage :D

Var der ikke noget om noget med at man kunne køre Android apps på Chromebook? Det kunne være et forsøg værd.

Omdømme 2
Det er rigtigt, det kunne faktisk være en mulighed.

Guide: http://www.pcworld.com/article/2686712/run-any-android-app-on-your-chromebook-with-this-hack.html

Nyeste APK har jeg lagt op her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21726/Tv%20%26%20Film_yiuo.mobile.tv_4.4.1%20%28build%203058%29_3058.apk

App'en går desværre ned lige efter den logger på

Er der nogen, der kan kommentere på planerne for dette - der kommer trods alt flere og flere Chromebooks. i øvrigt undres jeg over, at YouSee ikke laver deres program, så det kan afvikles direkte i en browser. I øjeblikket fungerer det heller ikke i Chrome på Mac. Når man ser på, hvad Netflix kan få til at virke, er det lidt mærkeligt, der hele tiden er bøvl med YouSee's program...

Og lige nu køre reklamen som fortæller at jeg kan se Yousee.tv på alle mine skærme ... - ikke helt ;)

Er der noget nyt herom? Virker lidt klodset, at jeg skal installere plugins - og, at jeres løsning ikke virker i Chrome på Macs...

Omdømme 5
Badge +7

2hansen skrev:
Er der noget nyt herom? Virker lidt klodset, at jeg skal installere plugins - og, at jeres løsning ikke virker i Chrome på Macs...

Det er ikke kun på Machs, at YouSee Play ikke virker med Chrome, Det gælder også PC'er med Chrome. Der må man bruge Firefox, så virker det.

Er der noget nyt om, hvordan man kan se sine kanaler på en Chromebook?

Mvh 

Kenneth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)