Svar

YouSee Play TV og Film Nye App virker ikke.

Hej

Jeg har en tablet med Android 4.1.2.

Den nye App virker ikke, afspiller TV i 2 sekunder og slut, ikke mere TV på min Tablet.

Den virkede før 1. jan 2015-

Hjælp !! jeg er så træt af ikke, at kunne se TV på min Tablet.

icon

Bedste svar af joern 3 april 2015, 18:04

BNspørgsmål skrev:
Hej

Den nye App virker ikke, afspiller TV i 2 sekunder og slut, ikke mere TV på min Tablet.

YouSee skriver:

For at anvende YouSee Play Tv & Film på din Android-enhed skal du som udgangspunkt minimum have Android 4.0.2 eller nyere softwareversion, dog er minimumkravet hardware fra 1 Ghz CPU.

Jeg har en tablet, der heller ikke virker med den seneste version af YouSee's app. Har hentet en tidligere version 4.0.7. Den er hentet her i forum. Du kan sende mig en PM med din mailadresse, så skal jeg sende den til dig.

Se original

25 Kommentarer

Hej BNSpørgsmål.

Nu har jeg lige prøvet på min bærbare win 7.
Livetv virker på IE11. men ikke på chrome

Jeg tjekkede også min tablet, som jeg faktisk ikke troede kunne vise live tv, men det kunne den.
Samsung GT-P5100
Androis version 4.2.2

Yousee App - Film og TV - 4.4.1

Har du prøvet om din tablet kan downlode denne android version 4.2.2 ?

Har du prøvet at afindstalere Yousee appen og hente den igen?

Ud over disse to tip kan jeg deværre ikke hjælpe.

Jeg kan fint bruge YouSee Play TV og Film på min PC.

Det er min Tablet med Android 4.1.2 den ikke virker på og

jeg tror det er forde YouSee har opdateret app'en i jan. mdr. til Android 4.2.x,

det er jeg mega meget utilfreds med.

Jeg har forsøgt flere gange at downloade app'en til Tablet, jeg kan ikke - den er ikke kompatibel.

Men måske YouSee kunne gå ind på app'en og kigge på alle de utilfredse kunder, der har skrevet

en besked og derfor gå tilbage til app'en som virkede i december 2014.

Men tak for dit svar :-)

Er ikke smart, at man ikke kan se over et vist stykke tid, hvis man "starter forfra" og så stopper den, og starter IKKE igen, så man har spildt en masse tid på at se noget, som man ikke kan se færdig. Eller har mulighed for at starte PC op og starte forfra der

!
odwHpt5j3oc

Min Tablet med android 4.1.2 kan desværre ikke opdateres til en nyere android-ver.

Er der andre brugere hos YouSee som har samme problem.

At I ikke kan bruge 'YouSee Play TV og Film' app'en ?

Hvis resultatet er, at man skal købe ny mobil og tablet hver gang de opdaterer div. app'er,

så tror jeg da folk bliver trætte af at betale abonnementet.

Jeg har netop samme problem med Ereolen App, den kan kun bruges med android 4.4.

SÅ jeg er forbandet sur over denne teknologi.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

BNspørgsmål skrev:
Hej

YouSee skriver:

For at anvende YouSee Play Tv & Film på din Android-enhed skal du som udgangspunkt minimum have Android 4.0.2 eller nyere softwareversion, dog er minimumkravet hardware fra 1 Ghz CPU.

Jeg har en tablet, der heller ikke virker med den seneste version af YouSee's app. Har hentet en tidligere version 4.0.7. Den er hentet her i forum. Du kan sende mig en PM med din mailadresse, så skal jeg sende den til dig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Joern

Jeg er sjældent herinde, jeg ved ikke hvordan jeg sender en pm med min mailadr.

Jeg kan ej heller finde knappen accepter løsning :-)

Omdømme 3

Badge +3

BNspørgsmål skrev:
Hej Joern

Jeg er sjældent herinde, jeg ved ikke hvordan jeg sender en pm med min mailadr.

Jeg kan ej heller finde knappen accepter løsning :-)

Jeg har sendt dig en PM med min mailadresse.

Tråden du etablerede står som løst.

Hej Jørn

Tak for appen du har sendt, den virker.

Jeg er rigtig glad for hjælpen, super godt.

Hej

Jeg har et tablet med android 4.1.1 og kan ikke få tv app til afspille på.

Hvad er løsningen?

Hej Jørn

Du sendte app'en og den virker, 1000-tak.:D

Vil i ikke dele med os andre der har samme problem? :-D
Hej

Ja det vil vi gerne, men jeg fik app'en tilsendt af Jørn, prøv at sende dit spørgsmål til ham.

Omdømme 3

Badge +3
I må da gerne sende en PM med jeres mailadresser, så skal jeg sende en lidt ældre version af YouSee Play.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg ved ikke vor aktuelt det er mere, om i har fået jeres Yousee tv, film app til at virke på jeres Android v4.1.2 tablets. 

Men jeg kan tilføje, at jeg også har en ældre Samsung 7" tablet, 1Ghz m. Android 4.1.2 (fulgte med mit tv), hvor jeg fint kan bruge den til nyeste Yousee app. Jeg tjekkede live tv, arkivet, cmore, danske filmskat, samt cast til min ES8005 tv via Chromecast 2, hvor det hele virkede. Jeg skulle mene, at det var seneste version af Yousee app'en jeg brugte, eftersom jeg lige har hentet og installeret den.

Eneste "bug" med Yousee app'en og cast til min Chromecast var, at selve "cast" funktionen gik i baglås på et tidspunkt under min test. Jeg kunne ikke cast'e noget som helst til tv'et (hvor billedet var fastfrosset, ej helle lukke cast funktionen), hvorefter Yousee app'en helt gik i hegnet og døde. Efter genstart af app'en, så virkede det hele igen, og jeg oplevede ikke flere fejl.

Om der er et generelt stabilitets problem med app'en kan jeg ikke sige endnu, eftersom jeg først lige er begyndt at bruge app'en. 

Men som sagt, det er muligt at bruge app'en på en ældre android v4.1.2.

Yousee film & tv app virker ikke på min oneplus2

Starter på login men lukker ned lige efter start af appen.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

efter den nye opdatering kan jeg nu se yousee play på min tablet dog kan jeg kun se film via cromecast.det er jeg selvfølgelig glad for men mange har stadigvæk problemer. For 2 måneder siden fik jeg Netflix og det virker på ALLE mine skærme også på windows phone og det samme gælder DR tv og tv2play hvor jeg har været inde og se deres gratis programmer så hvorfor er det så at det er så svært for yousee at gøre det samme. Jeg forstår det altså ikke.

Med venlig hilsen

Flemming897

.

Omdømme 3

Badge +3

Flemming897 skrev:
efter den nye opdatering kan jeg nu se yousee play på min tablet dog kan jeg kun se film via cromecast.det er jeg selvfølgelig glad for men mange har stadigvæk problemer. For 2 måneder siden fik jeg Netflix og det virker på ALLE mine skærme også på windows phone og det samme gælder DR tv og tv2play hvor jeg har været inde og se deres gratis programmer så hvorfor er det så at det er så svært for yousee at gøre det samme. Jeg forstår det altså ikke.

Med venlig hilsen

Flemming897

.

Hvis det er en tablet med Android, er der for et par dage siden ændret i deres app. Prøv at afinstallere og hente den igen.

Jeg har netop fået adgang til Yousee og C-More.

Yousee's APP fungerer ikke ordentligt på mine android enheder. Når jeg ser film kan jeg se fra 1-5 minutter hvorefter filmvisereren "fryser" i 10-30 sekunder, hvorefter filmen fortsætter - et tilsvarende antal sekunder forskudt.

Det er afprøvet på 2 android versioner og enheder:

Minix 7 mini med Android 4.4.

Samsung tablet med Android 5.02.

Det er nyeste version af Yousee Tv og Film App - 5.1.0 der benyttes på begge enheder.

Når jeg ser samme film på min PC fungerer alt tilfredsstillende.

Er der nogen der har oplevet dette? Er der er en løsning.

Omdømme 3

Badge +3

finn_r_jensen skrev:
Jeg har netop fået adgang til Yousee og C-More.

Yousee's APP fungerer ikke ordentligt på mine android enheder. Når jeg ser film kan jeg se fra 1-5 minutter hvorefter filmvisereren "fryser" i 10-30 sekunder, hvorefter filmen fortsætter - et tilsvarende antal sekunder forskudt.

Det er afprøvet på 2 android versioner og enheder:

Minix 7 mini med Android 4.4.

Samsung tablet med Android 5.02.

Det er nyeste version af Yousee Tv og Film App - 5.1.0 der benyttes på begge enheder.

Når jeg ser samme film på min PC fungerer alt tilfredsstillende.

Er der nogen der har oplevet dette? Er der er en løsning.

Velkommen til forum.

1. Er det på samme internetforbindelse?
  2. Hvad sker der, når det er live TV?
Hej Jørn

Re. 1. Det er samme internet forbindelse - via Wifi. Yousee 100/20. Min PC kører fast netværk.

Re. 2. Det ser ikke ud til at være et problem på live tv.

Mvh Finn

Omdømme 3

Badge +3

finn_r_jensen skrev:
Hej Jørn

Re. 1. Det er samme internet forbindelse - via Wifi. Yousee 100/20. Min PC kører fast netværk.

Re. 2. Det ser ikke ud til at være et problem på live tv.

Mvh Finn

Jeg kan ikke genkende dit problem. Har selv en iPad, 2 mobier og 2 tablets med Android 4.4.2. De 3 af dem virker fint med C More og HBO Nordic, men den ene tablet virker ikke med nævnte film pakker. Der kommer hele tiden en meddelelse om, at der er en fejl i indlæsningen. Prøv igen senere. Har ogse en mobil med Android 5.0.1 også uden problemer.

Prøv support på 7070 4040. Har åbent i dag indtil kl. 20.00.

Hej Jørn. Jeg har også en telefon der ikke kan bruge Yousee appen. Kan du sende til mig også så jeg kan bruge appen.
Omdømme 3

Badge +3
Så må du sende mig en PM med din mailadresse.
Hej. Jeg ved ikke hvordan jeg gør det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P