YouSee Play TV og Film App virker ikke på telefon med ny teknologi

• Bruger
  • 19 kommentarer
Har købt nye telefoner Asus Zenfone2 kan ikke se tv og afspille film den starter men at hente og kommer så med en fejlmeddelese " Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen"

Telefonen kører med 64bit systen 1,8Hz intel processor

nogen der har en løsning super surt at få maiels om at jeg kan se tv når det ikke virker bare fordi appen er forældet

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Bopc skrev:
Har købt nye telefoner Asus Zenfone2 kan ikke se tv og afspille film den starter men at hente og kommer så med en fejlmeddelese " Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen"

Telefonen kører med 64bit systen 1,8Hz intel processor

nogen der har en løsning super surt at få maiels om at jeg kan se tv når det ikke virker bare fordi appen er forældet

Har du installeret den seneste version af appen YouSee Play Tv & Film, version 4.6.3?

Ja det virker bare ikke og det dur heller ikke at gå på nettet for at se tv crome mobil brovser kommer op og siger det ikke understøttes

er der en player f.eks adobe der skal instaleres eller er det moske EDGE problem ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Bopc skrev:
er der en player f.eks adobe der skal instaleres eller er det moske EDGE problem ?

Bruger den ikke Android 5.0?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Bopc skrev:

Hvis du snakker om din mobil, som hører Android 5.0, skal du installere den app, jeg nævnte: "YouSee Play Tv & Film, version 4.6.3".

Hvis du nu snakker om en computer, kan du anvende fx Internet Explorer 11 eller Firefox, men ikke Edge. Den browser, du vil bruge, skal have Verimatrix ViewRight Plugin installeret.

korrekt den bruger android cn 5,5

den er selvfølgelig instaleret og det eneste den app kan afspille er infokanalen ( og det er ikke fordi jeg ikke er lokket ind på appen eller ikke har rattig heder til at se programmerne)

ved det bruger explore 11 i win 10

men her er tale om en android telefon der kører med intel mrf Z3560 (1,8Ghz) 4G,32GB Emmc

fandt ud af rigtig mange har problemer fordi Verimatrix ViewRight Plugin kun dur til 32bit systemer nye telefoner kører 64 bit så dur det ikke så køb en gammel forældet telefon hvis du skal bruge yousee play pluginet virker heller ikke i de nye brovsere opdater crome og det er slut med Yousee opdater til win 10 og det er slut her kan dog bruges explore 11 indtil videre. hvorfor løser man ikke problemet ?

hej igen har fået svar fra Yousee som lyder

Tak for din mail.

Jeg har meldt dit ønske videre til den ansvarlige afdeling mht. webtv på 64bit versionen, men der er på nuværende tidspunkt ikke planer om at ændre dette.

Jeg håber dog, at vi snarest kan komme med en opdatering, så du også kan få glæde af tjenesten på de enheder, som du benytter.

Du ønskes en god dag.

Det må da bide sig selv i hale de ikke følger med udviklingen surt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)