Spørgsmål

Yousee Play stopper afspilning inden det går igang

Omdømme 1
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej.
Jeg har i flere omgange oplevet at Yousee Play ikke vil starte afspilningen af mine tvkanaler. Jeg vælger den kanal jeg gerne vil se, kan vælge imellem Play og Start Forfra, vælger det jeg vil, skærmen skifter et kort sekund til en sort skærm med et buffer ikon, som den plejer, men går straks tilbage til de to valgmuligheder Play og Start Forfra. Det sker uanset hvilken kanal.
Det mærkelige er at der ikke er noget mønster i hvornår på dagen det sker, hvor længe browseren har været åben og hvad jeg ellers laver på computeren. Jeg har prøvet at lukke Chrome ned, at logge ud af Play og logge ind igen, men det afhjælper ikke problemet. Nogle gange virker det at genstarte computeren, men der er forhåbentlig en nemmere løsning.

6 Kommentarer

Jeg har oplevet det samme problem inden for den sidste uges tid. Jeg bruger også Chrome.
Jeg har samme problem. med en mac og chrome. Jeg kan heller ikke finde en vej igennem det. Nogle gange virker det bare pludseligt igen. Jeg har prøvet at genstarte og det har virket et par gange, men ikke hver gang.
Jeg får ikke noget buffer icon, den skifter bare til start igen. Det gælder på alle kanaler.
Nogen der kan hjælpe?
Samme problem - via EDGE er det hos mig problemet - det er OK via IE
Har også haft problemet over flere omgange, også på IE :-(
lige her og nu afspiller jeg via IE - windows 10 - trådløs
har lige nu ryddet browserdata og genstartet EDGE - nu kan jeg PLAY tvkanalerne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@