Yousee play / Sonos / musik kodet forkert

Jeg har i weekenden købt en Sonos connect og glædede mig til at komme igang med at bruge den.

Glæden forsvandt en smule, da langt de fleste numre jeg afspillede blev afbrudt med oplysning om at musiken ikke var kodet korrekt.

Sammen med min Sonos Connect fik jeg et års abonnoment til Deezer, det virker perfekt, så det er heldigvis ikke anlæget den er gal med.

Egentlig vil jeg helst fortsætte med at bruge jeres play funktion, og ved også kammerater ikke har samme problem, så jeg vil blive glad for at høre om der er en løsning.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Da dette er et kunde til kunde forum, vil du kun kunne få hjælp hvis en anden kunde har en løsing.

Jeg tror at du vil få mere ud at at ringe til kundeservice på 70 70 40 40, skrive på Facebook eller Twitter.

Hej Thyge65

Efter kun to timer kan man da ikke forvente at alle dem der måske kan hjælpe, er kommet hjem fra arbejde. Så prøv lige at vente lidt. Måske er der nogen der lige skal have tygget af munden. :-)
Forsøgte at kontakte 70 70 40 40 igår, men måtte opgive af 2 omgange, har også forsøgt en enkelt fra arbejde i dag også uden kontakt, kan forestille mig der er mange som bøvler med de nye kanaler og indstillinger

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så prøv da Facebook eller Twitter :DDe har også en mail, men det er kun en du kan få af YouSee - f. eks. på Twitter eller Facebook.

Har haft præcis det samme problem med min Sonos/Yousee-play opsætning.

Prøv at slette Appen og geninstallere på din tlf./tablet. Det har umiddelbart løst problemet for mig.

Godt Nytår

Jeg har haft samme problem, det blev løst med en ny router. Efter det har jeg ikke haft problemet overhovedet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)