YOUSEE PLAY på Windows Mobil

Er der virkelig ikke andre derude, som er dødtrætte af at have mistet TDC Play - nu YOUSEE play på deres Windows Mobil telefon??? Jeg ønsker egentlig ikke at skifte telefonselskab, men kan blive nødt til det, da jeg rigtig gerne vil bruge PLAY i min bil - er kørende sælger. Vi er ikke alle gift med APPLE eller IOS platformene.

Savner derfor min musik app på min Windows mobil rigtig meget. Har nogen forslag til løsning eller alternativt selskab, hvor det er muligt!? Og iøvrigt mener jeg, at det er falsk markedsføring, at de sælger musiktjenester UDEN at nævne, at det kun virker på iPhones og IOS mobiler.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Apples IPhones bruger IOS. Du skal lære at sige Android :D

Yousee er en forretning. Der skal derfor priorites. Prioritering er baseret på mobilernes markedsandel. Lægger man markedsandele for  Android og IOS sammen, er der meget få procent tilbage til Windows phone. Yousee regner derfor ikke med at der er mange kunder dem. Det bliver derfor alt for dyrt at udvikle en app. Spørgsmålet er om Yousee kan overtage en app fra TDC, hvis den findes.

Microsoft har fyret en masse på mobilområdet, og jeg vil tro, at det snart er spørgsmålet, om ikke de kaster håndklædet i ringen og opgir produktet :(

Kan du ikke bare bruge en app fra musiktjenester som f.eks. Spotify eller Tidal?

http://www.computerworld.dk/art/237688/efter-katastrofale-salgstal-voldsomme-prisdyk-paa-microsofts-windows-telefoner

Ja, ok - godt ord igen - ANDROID og IOS. Altså har ingen selskaber musikstreaming til Windows telefoner.

Jeg er udmærket klar over, at der er en overvægt til ANDROID og IOS. Selskaberne skal fremadrettet dermed også markedsføre, at det KUN er til ANDROID og IOS telefoner........... Men ærgerligt ærgerligt. Vi er faktisk mange i min omgangskreds, som har Windowstelefoner! Jeg konstaterer, at jeg må investere i en iPOD til brug i bilen - :-(

ANDROID og IOS = LINUX.... hvor mange bruger LINUX på deres PC? Næsten ingen.

Youseeplay er med I abbonementet, hvorfor skulle man så betale for brug af noget andet?
ANDROID og IOS = LINUX.... hvor mange bruger LINUX på deres PC? Næsten ingen.

Youseeplay er med i abonnementet, hvorfor skulle man så betale for brug af noget andet?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vrøvl, fordi noget udspringer af Unix, behøver de ikke at have meget til fælles mere. Der ikke megen sammehæng i dag mellem: IOS, Android, Linux, BSD (for bare at nævne nogen få grene af Unix).

IOS er ikke baseret på Linux, men er en variant af OS X, som er en variant af BSD, som er en variant af osv. Havde du i stedet sagt, at begge (IOS og Android) var baseret på en Unix variant, ville det være korrekt.

Vi er faktisk lige over 2%, som bruger Linux på desktoppen (PC). Linux mødes især på supercomputere (8 ud af 10 kører Linux), servere, dimser som f.eks. routere, firewalls, TVbokse.

Bid mærke i, at Linux brugere ikke bruge tiden på, at forsøge at presse Yousee til at lave TV, film og musik software til Linux.

Du kan bare vælge, at bruge det på en anden "dims", som Yousee kan køre på/med. Ellers må du købe noget ude i byen, som virker med den bestemte dims. Spotify og Tidal kan køre på frygtelig mange dimser.
Jo det er vi er flere der er trætte af.
De kunne måske bare have ladet være med, at lukke TDC play for windows telefoner ned, indtil der var en afløser klar på Yousee play

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)