Svar

Yousee Play og Tv app virker ikke efter Android opdatering 5.1.1

Yousee Play Tv app virker ikke efter Android opdatering til 5.1.1, på Nexus 9 tablet , efter at have afinstalleret og prøvet at geninstallere får jeg en melding der siger at Appen ikke er kompatibel med denne enhed,. 

icon

Bedste svar af Buller185 10 juli 2015, 11:17

App virker perfekt med chromecast efter den seneste opdatering, jeg måtte dog afinstallere den gamle og genstarte tablet før den nye opdatering virkede 

Se original

14 Kommentarer

Jeg har samme problem :(

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Buller185

Det er noget vi kender til, du kan læse mere her.

Kevin

Hvis i kender til hvornår kommer der så en løsning på problemet? 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej igen

Det er noget som vores udviklere arbejder på at finde en løsning på.

/Kevin

Hej Kevin

Efter at have downloadet og installeret den nye opdatering af Appen virker Nexus 7 perfekt, hvorimod at Nexus 9 går i sort så snart den har indlæst et program og begynde afspilnining, den er helt nede og reboote,

det er irriterende at man skal blive ved med at opleve fejl på jeres produkter, nu synes jeg i skal tage jer sammen og få løst problemer, det vil klæde Yousee hvis dette fungerer lige så godt som opkrævning af abonnementer, det virker pudsigt nok altid

Har samme problem.  NEXUS 9 robooter efter 10- 15 sekunder. !

App virker perfekt med chromecast efter den seneste opdatering, jeg måtte dog afinstallere den gamle og genstarte tablet før den nye opdatering virkede 

Jeg har lige konstateret at Appen ikke kan køre på Nexus 9 uden at bruge Chromecast på Tv, det vil sige at den går i sort som tidligere hvis ikke man caster til TV, øv

Ja en sjov opdagelse.
Jeg er også nødsaget til at caste for at se YouSee Play i action.
Dog kun på Android 4.4.4 Samsung SG 2
Opo og Sony compac 4. kører som smurt.
Mvh
1 geninstalleret YS-play app'en uden positiv effekt.  Kan se tv i 15 sekunder hvorefter NEXUS'en  rebooter.

2 kan ikke chromcaste da jeg ikke har chromnøgle, eller fordi jeg sidder i sommerhus og bruger "tv ude"

3 det er jo en gammel fejl,  det har aldrig virket med android 5.1.1

(Niels Breining ville ha fixet det!)

YouSee play virker heller ikke på Android 5.0.1  Vh Susanne

Jeg har også en Nexus 9 som genstarter efter 15 sekunder og chromecast virker

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har google4.4.2 og har kun købt en tablet fordi der ikke er en app til min windows phone men kan kun caste til tv og det var jo ikke lige meningen.Når jeg er hjemme bruger jeg jo min boks det er når jeg er ude at jeg har brug for at se yousee.Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke.

Med venlig hilsen Flemming897

I følge YouSee understøttes Nexus enheder slet ikke, da Google bruger en speciel version af Android på disse. (Seriøst, de ved ikke hvad en Nexus enhed er, tilsyneladende)... Se http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Nexus-9-går-ned/m-p/3552/highlight/true#M982

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)